Min ekskæreste og jeg gik fra hinanden i februar i år, efter knapt 3 gode år sammen... Jeg elskede ham meget højt, og elsker ham nok stadig, men mere som en ven og et vidunderligt minde... Vi er gode venner, og ses i ny og næ, men forsøger også at holde den nødvendige afstand... 
Grunden til at vi gik fra hinanden var, at han havde to børn i forvejen, som jeg havde et ufatteligt godt forhold til. Desværre meldte han ud at han ikke ønskede flere børn, den dag jeg lagde kortene på bordet, og fortalte at jeg selvfølgelig ønskede mine egne børn en dag... Ydermere er der en del år i mellem os, jeg er studerende, han har fuldtidsjob, han sad i eget hus, jeg flyttede fra mine forældre og ind i hans hus. Økonomisk var vi meget langt fra hinanden, vi deltog aldrig i noget som et par, så der var også en del ting der ikke fungerede optimalt...
Nu har jeg mødt den her fyr
Han er sød, charmerende, betænksom og mere på min alder. Han har en datter fra et tidligere forhold, men ønsker flere børn, da han fik hende meget ung.
Dog kan jeg mærke at jeg tøver, hvorimod han er helt på... Jeg kan mærke at det bobler lidt i maven når vi skriver, hvilket er det eneste vi gør lige nu, da han arbejder udenlands. Når han kommer hjem skal vi på date 
Hvad er det jeg frygter? Og hvorfor tøver jeg? Er det pga. tidligere, at jeg er bange for at hans datter gør at han pludselig med tiden ikke vil have børn alligevel? Er det fordi jeg er bange for at afslutte definitivt med min eks? Som jeg jo godt ved jeg ingen fremtid har sammen med...
Jeg er frygteligt i tvivl, men han er bare SÅ sød, pæn, charmerende, og jeg kan mærke at han har nogle af de kvaliteter som jeg savnede hos min eks... Han spørger fx ind til min dag HVER dag, han roser og komplimenterer mit udseende, og ser ikke min økonomi som en belastning, men ser fremtidsudsigterne og det at det går op i sidste ende, når jeg er færdiguddannet og får en sund, stærk økonomi...
Alt i alt er der ikke noget at sætte en finger på!
Hjælp kære kvinder... Hvorfor tøver jeg?