kender du denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2014

Anonym trådstarter

Og er den godt?..

jeg har desværre ikke detaljer ud over skålen er 4 L.. og prisen er 500 kr og lidt brugt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Mimic

min mor har den og er glad for den, dog ville hun have ønsket at hun havde købt en med stålskål, da det er svært (eller kan være det) at få fedt osv ordentligt af, så den er ren nok til at piske f.eks. æggehvider i.

Selv har jeg den her, som jeg er virkelig glad for, en dyr post, men den har virkelig været pengene værd.

http://www.kitchenone.dk/wilfa/8804-wilfa-km-1500a-koekkenmaskine.html

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

min mor har den og er glad for den, dog ville hun have ønsket at hun havde købt en med stålskål, da det er svært (eller kan være det) at få fedt osv ordentligt af, så den er ren nok til at piske f.eks. æggehvider i.

Selv har jeg den her, som jeg er virkelig glad for, en dyr post, men den har virkelig været pengene værd.

http://www.kitchenone.dk/wilfa/8804-wilfa-km-1500a-koekkenmaskine.html

Åhhh den ser skøn ud...

Jeg tror at jeg må vente og så ønske mig det i gave fra hele familien.. for ja det er noget af en post, men er os bare sikker på den er alle pengene værd :-) 

Anmeld

20. september 2014

Mimic

Anonym skriver:

Åhhh den ser skøn ud...

Jeg tror at jeg må vente og så ønske mig det i gave fra hele familien.. for ja det er noget af en post, men er os bare sikker på den er alle pengene værd :-) 

Normalt er jeg stor tilhænger af Kenwood, men den her er bare mere lydsvag og enormt kraftig. der er ikke så meget udstyr til som man kan få til Kenwood, men jeg fik den her med, blender, rivejern, pølsehorn/kødhakker og har så efterfølgende fået fat i et kagejern til kødhakkeren så jeg kan lave vaniliekranse til jul

desuden får den rimelig stor ros i næsten alle anmeldelser

Anmeld

20. september 2014

EnGodMor

Det er en fantastisk maskine. 

Jeg har en fuldstændig magen til., jeg har haft den i 14 år nu, og den er stadig ligeså pæn som da jeg købte den, og bruger den tre til fire gange hver evig eneste uge. 

Dog har jeg ikke brugt den der kød maskine som os hører til, så mange gange, men har da brugt den, og den fungerer os super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.