Min kæreste og jeg er begyndt at tage mange af de vitaminer/mineraler som bliver anvendt i kanonkuren. "Kanonkuren mod ufrugtbarhed:
Der er tale om en kur for barnløse par, og der er en kur beregnet for kvinden og en for manden. Det anføres som en fordel, hvis begge tager den samtidig. Der er tilsyneladende flere opskrifter, men med nogenlunde samme indhold".
http://www.kropsinstituttet.dk/barnloshed-kanonkuren.html
Vi er så begyndt at tage:
Kelpasan
Gele Royal (Royal Force) (har vi prøvet før)
E-vitamin
Zink (har vi prøvet før)
Chrom (har vi prøvet før)
Selen (har vi prøvet før)
Q10 (min kæreste tager dem - har han prøvet før)
Mælkesyrebaktier (har vi prøvet før)
Magnesium
Mega-B Stress (B-vitaminer)
- Dette tager jeg især pga. min stress - men har også læst at det er godt at tage for at kunne forøge chancerne for graviditet.
Alm. multivitaminpille (har vi taget i lang tid)
D-vitamin (har vi taget i lang tid)
Kalk (tager jeg, og har taget i lang tid)
Fiskeolie (har vi taget i lang tid, men er begyndt på et nyt mærke)
Men lige siden vi er begyndt tage denne omgang, reagere vores krop ved at få mega tynd afføring
Det er også begge to...
Og forstår det ikk - er det fordi kroppen får så mange vitaminer/mineraler, at den ikk kan optage dem? Eller er det fordi kroppen endelig får det den skal have, og så får man en "udtømning" i tarmene her i starten eller?
Er der nogen der ved noget om det eller har nogle bud? Vi har det ikk dårligt på nogen måde. Faktisk føler vi også ret "tømte", hvilket i sig selv er rart - men det er selvfølgelig ikk rart med den tynde afføring 

Synes at have læst, at for meget magnesium kan give tynd mave? Men vi tager selvfølgelig ikke for meget af hverken det ene eller det andet i forhold til hvad der anbefales af dosis...
Anmeld