Bør jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. september 2014

mortilsilke

Jeg er 34+2, og er begyndt at have nogle sviende følelser i lænden og mit bækken. Ikke noget der gør direkte ondt, men svier. Er det normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

mortilsilke

Og jeg ved ikke om det kan have noget med noget at gøre, men har også haft meget diarré her til aften... 

Anmeld

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg ville gætte på fødslen var på vej, MEN jeg har selv haft diarré, ondt/svier, plukveer osv de sidste 5 uger og jeg har stadig en stor baby i maven!  

Tror bare du skal slappe af, men du kan altid ringe og tale med lægen, Jordmoder eller Fødegangen, hvis du er nervøs! - det er jo lige tidlig nok, HVIS der er tegn 

Sabrina 39+0 

Anmeld

20. september 2014

lineog4

Man kan jo ikke sige der med hundrede procent sikkerhed og er du i tvivl så hellere ringe en gang for meget. 

Men for mig lyder det som hovedet der kiler sig fast netop fordi det er svien og det kan sagtens ske så tidligt uden det betyder tidligere fødsel

Anmeld

20. september 2014

LinLin

VenterVanessa skriver:

Jeg er 34+2, og er begyndt at have nogle sviende følelser i lænden og mit bækken. Ikke noget der gør direkte ondt, men svier. Er det normalt??

Ved du om hovedet står fast? Ellers kunne det lyde som det der sker

Anmeld

22. september 2014

mortilsilke

LinLin skriver:

Ved du om hovedet står fast? Ellers kunne det lyde som det der sker

Jeg ved faktisk ikke om hovedet står fast, det tror jeg ikke, så håber da det er det.

Men det svier og brænder kun om aftenen når jeg sætter mig og slipper af, så regner ikke med det er en kommende fødsel lige nu, så ville det vel være hele dagen, ville det ikke?

Anmeld

22. september 2014

LinLin

VenterVanessa skriver:

Jeg ved faktisk ikke om hovedet står fast, det tror jeg ikke, så håber da det er det.

Men det svier og brænder kun om aftenen når jeg sætter mig og slipper af, så regner ikke med det er en kommende fødsel lige nu, så ville det vel være hele dagen, ville det ikke?

At hovedet sidder fast betyder ikke at fødslen er tæt på 

Hmm... Synes ikke jeg har oplevet svien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.