Er i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er ny herinde og har valgt at være anonym da jeg ved nogle herinde kender mig og de ikke ved kæresten og jeg er i gang med at forsøge at få et barn. 

Jeg skriver fordi jeg efterhånden er ked af det og frustreret pga jeg er usikker på om kæresten ønsker barn ligeså meget som mig.. Vi har forsøgt siden november sidste år. Når jeg snakker med ham om det virker det til, at han gerne vil..

Problemet er bare at når jeg så er i min periode med æl løsning dyrker vi ALT for lidt sex.. Han rejser meget pga arbejde og bruger derfor undskyldningen at han er for træt.  

Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre 

Ønsker virkelig meget, snart små fødder i huset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Sandratoft

Kan det tænkes han bliver for presset over at du har æl og så føler han skal præstere noget (give dig et barn) 

Fortæller du ham at du har ægløsning ? Hvis ja, kunne du prøve at lade være og så have sex med ham på normal vis, så at sige

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Kan det tænkes han bliver for presset over at du har æl og så føler han skal præstere noget (give dig et barn) 

Fortæller du ham at du har ægløsning ? Hvis ja, kunne du prøve at lade være og så have sex med ham på normal vis, så at sige

Tak fordi du svare

Jeg har en baby Comp, som jeg bruger hver dag.. Den har han faktisk givet mig.. Så ja han ved hvornår jeg har æl.. 

Men ja du har nok fat i noget.. Men han er også tit nysgerrig og spørg ind til det, altså om jeg snart har æl . ja måske han inderst inde føler sig presset 

Anmeld

20. september 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tak fordi du svare

Jeg har en baby Comp, som jeg bruger hver dag.. Den har han faktisk givet mig.. Så ja han ved hvornår jeg har æl.. 

Men ja du har nok fat i noget.. Men han er også tit nysgerrig og spørg ind til det, altså om jeg snart har æl . ja måske han inderst inde føler sig presset 

Okey hvis han selv spørger ind til det, så ved jeg ikke men har hørt om mænd der trækker dig, når sex bliver for meget projekt baby. 

Det er selvfølgelig også svært at undgå når man virkelig gerne vil være gravid

Anmeld

20. september 2014

Linkae

Tænker læg alt det ægeløsnings fokus væk og knald naturligt når lysten melder sig! Så er chancerne helt ud ligeså store eftersom sædcellerne holder sig i live i flere dage. Her hyggede vi når vi har tid og lyst og vupti blev gravid i første forsøg, men endte desværre i sa/bio... Er nu igen gravid altså i første hug efter sa/bioen... Og vi har hygget minimalt omkring æl denne gang.

Mænd kvæles i alt det baby fokus.

For det snart lykkes.

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar, altid rart med gode råd

Vi har nu talt om det, og kommet frem til at ligge alt det med test lidt på hylden og bare gøre det når lysten melder sig   I har nok ret i, at det bliver for meget for de kære mænd når det nærmest skal ske på kommando 

Anmeld

20. september 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er ny herinde og har valgt at være anonym da jeg ved nogle herinde kender mig og de ikke ved kæresten og jeg er i gang med at forsøge at få et barn. 

Jeg skriver fordi jeg efterhånden er ked af det og frustreret pga jeg er usikker på om kæresten ønsker barn ligeså meget som mig.. Vi har forsøgt siden november sidste år. Når jeg snakker med ham om det virker det til, at han gerne vil..

Problemet er bare at når jeg så er i min periode med æl løsning dyrker vi ALT for lidt sex.. Han rejser meget pga arbejde og bruger derfor undskyldningen at han er for træt.  

Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre 

Ønsker virkelig meget, snart små fødder i huset 

Jeg husker en episode i starten af vores pb hvor jeg havde brugt en digital monitor fra clearblue. Vi står så i badet og hygger, da min mand ser den her gigantiske brugsanvisning hvor ordene 'Want to get pregnant?' Stod med stort... 

Den lå på vaskemaskinen foran brusekabinen. Det var nok til at slå den omgang ihjel.. 

At vi så ikke kan blive naturligt gravide, er en helt anden snak.

held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.