Anonym skriver:
Sidder og se versus på dr, og frem på skærmen kommer der intet mindre end et zoom ind på en mands badebukser, mens han retter på banditten!
Og der kommer ikke kunne 1 gang, men flere!
Jeg synes bestemt ikke det er okay, at dette sker på familie tv, og slet ikke et program, hvor værten er "børne-vært".
Er jeg helt forkert på den??
Ja, det synes jeg. Der er jo ikke noget seksualt over det. Man har vel lov til at rette, hvis der er noget der irritere.
Og børn tænker jo slet ikke i de gader, og ja en dreng, hvis der er noget der irritere i badebukserne, vil han jo også rette på det, men det er måske kun forkert, hvis der er tv på.
og hvad har værten med noget af det at gøre, han filmer jo ikke. Og om han er børnevært eller ej..
Og så kan jeg fortælle dig i snurre snups søndagsklub, der fik de sku da en mand der var dækket af tattoveringer fra top til tå til at smide tøjet foran børnene. (men dengang brokke folk sig ikke så meget som i dag)
Hvorfor irritere det dig? Jeg retter sku også, hvis der er noget der irritere mig, sådan er det sådan set ligemeget hvor jeg er.
Og børn kan se ting der er værre end der lige retter på noget. så længe den bliver i badebukserne.
Anmeld