Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften
Hold op hvor angsten for at miste igen efter en SA/bio i august... Overskygger helt glæden ved igen at kunne teste positivt.
Andre der har døjet med det samme ? Hvad hjalp jer eventuelt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har mistet 3 gange lige efter hinanden næsten...
Jeg kender det alt for godt...desværre kan jeg ikke komme med råd da jeg idag er 21+ og stadig er angst for at miste, og at jeg denne gang har ondt 24/7 gør det ikke bedre
Heller ingen gode råd herfra.
Har mistet to gange, og forsøgt at blive gravid i 3 år.
endelig er den der, men er stadig ligeså nervøs hverdag, er 13+4 nu håber det vender lige pludseligt.
Men sender en krammer
Vi har været i behandling i 3 år. Mistet tvillinger i uge 11 for 1 1/2 år siden og er nu lykkelig gravid i uge 35. Jeg var skrækslagen i de første mange uger og havde meget svært ved at nyde at endelig være gravid. Blev enig med mig selv om at jeg ikke kunne gøre hverken til eller fra så ville nyde tiden og håbe af hele mit hjerte. Har været til nogle trygheds scanninger hvilket gav mig lidt mere ro i sjælen når min angst var ved at løbe fra mig. De bedste penge giver ud ever.
Krydser fingre for dig. Held og lykke
Mange tak for jeres besvarelser piger. Det er desværre rigtig træls at gå med den evige angst, men jeg tænker at jeg vil have en tryghedsscanning i uge 7+ hvor jeg kan garanteres at se et blinkede hjerte hvis alt er vel.
For at det lykkes os alle uden for store bekymringer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128