Gravid? Silikone bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. september 2014

Mec

Hej Alle :-) 

Hvis jeg er gravid er jeg 4+6 jeg har mange symptomer, men et af dem mangler fra min sidste graviditet nemlig ømme bryster! jeg har en datter på fire! 

Jeg fik for tre år siden lavet bryster og vil høre om der er andre som som har fået lavet bryster og heller ikke har ømme bryster? 

Jeg eg tog en test da jeg var 4+3 men den var negativ (øv)

nu venter jeg i spænding, men burde den ikke være positiv nu hvis jeg har gravid? 

Min sidste graviditet fandt jeg først ud af jeg var gravid i 10. Uge! 

Håber håber håber!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

LouiseEm

Mec skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg 4+6 jeg har mange symptomer, men et af dem mangler fra min sidste graviditet nemlig ømme bryster! jeg har en datter på fire! 

Jeg fik for tre år siden lavet bryster og vil høre om der er andre som som har fået lavet bryster og heller ikke har ømme bryster? 

nu venter jeg i spænding, men burde den ikke være positiv nu hvis jeg har gravid? 

Håber håber håber!!!

Det er der jo ikke rigtig nogen herinde der kan svare på. Altså om hvorvidt du er gravid. Det vil tiden vise. Dog hører man jævnligt om folk som først tester positivt lidt senere end 4+0

Mht. silikonebrysterne, mine veninder har alle silikonebryster, men oplevede ømme bryster på samme måde som så mange andre gravide. Så tror det er individuelt 

Anmeld

19. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Mec skriver:

Håber håber håber!!!

Jeg har os fået lavet mine bryster for ca to år siden 

og oooh shit mine er ømme og er det stadig og er 17+1 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.