Svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2014

Stjerneskud84

Jeg kan ane en meget svag streg... :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Kærlighediminmave

Hvorfor tester du så så tidligt, hvis du ved der er chance for en bio, man bliver da skuffet så,  Der er jo chance for en bio igen. Men kan stadig ikke se noget hvor lang tid har den lagt

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Hvorfor tester du så så tidligt, hvis du ved der er chance for en bio, man bliver da skuffet så,  Der er jo chance for en bio igen. Men kan stadig ikke se noget hvor lang tid har den lagt

Medmindre du har forsøgt at blive mor i over 3 år(som jeg har), forventer jeg ikke, du skal kunne sætte dig ind i, hvorfor man tester tidligt. 

Fordi ønsket er så stort.. 

Men hvorfor skriver du usande ting? St det er "stor" risiko for en bio.. Jeg håber ikke, du skriver det til andre herinde, som måske ikke er klar over hele sandheden.. 

Der er risiko for en bio og sandsynlighed for at den bliver der. Men ikke noget større end andet..

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Og at teste er heldigvis mit valg - uanset hvor tidligt jeg gør det..

er ærlig talt uforstående overfor dem der har behov for at påpege/kommentere hvor usmart det er at teste før tid.. I behøver jo ikke svare på tråden, hvis I bliver så provokerede af det.. 

Jeg er udemærket klar over de forskellige risici - men nu var det ikke dem, jeg spurgte ind til... 

Men tak for dit bidrag

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Jeg kan ane en meget svag streg... :-) 

Jeg håber, du har ret

Tak

Anmeld

20. september 2014

Baby15

Kan ikke se en streg. Men du er jo heller ikke så langt i cyklus  

her er jeg 3+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2014

Kærlighediminmave

Fald dog ned 

Du spørger efter om vi kan se en streg, ig jeg svarer at det kan jeg ikke, og hvis du har forsøgt i 3 år kan jeg ikke forstå hvorfor du tester så tidligt, jeg ville da blive ked af det hver gang den blev positiv, og så endte ud i en bio... Men det er jo op til dig, jeg spurgte bare, chancen for en bio er der jo.. 

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Fald dog ned 

Du spørger efter om vi kan se en streg, ig jeg svarer at det kan jeg ikke, og hvis du har forsøgt i 3 år kan jeg ikke forstå hvorfor du tester så tidligt, jeg ville da blive ked af det hver gang den blev positiv, og så endte ud i en bio... Men det er jo op til dig, jeg spurgte bare, chancen for en bio er der jo.. 

Ja, chancen er der - enig..

men den er ikke stor fordi jeg tester tidligt?

jeg understreger - det kan være svært at sætte sig ind i handlemåde og tankegang hos barnløse.. Især for dem, der ikke er det.. 

Og ja - du svarede og kom lige med lidt ekstra.. Jeg svarede blot retur, at jeg ikke behøvede at få ridset risici op ved at teste tidligt

og og falder jeg mere ned, end jeg er nu, lander jeg på gulvet

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Fald dog ned 

Og - du svarede(tilføjede) lidt ekstra udover dit besyv med selve testen.. 

God aften

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Anonym skriver:

Kan i se en ekstra streg? 

Håber på hjælp

Desværre ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.