Er i uge 10+0 idag, kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
4 synes godt om
19. september 2014

Anitta J

At jeg mærkede fosteret igår aftes? :/ 

jeg havde lige lagt mig til rette i sengen, da jeg mærker nogle små blide boble agtig bevægelser, sårn lige over skambenet, det var kun i kort tid, men det mindede mig så meget om 1 gang jeg mærkede min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

LinLin

Jeg tænker mere det er dine tarme....

Anmeld

19. september 2014

LouiseEm

Min veninde som er jordemoder siger at det er fuldstændigt umuligt. Fostret er på størrelse med en tommeltot på det tidspunkt og er slet ikke stærk nok til at sparke igennem den store muskel som livmoderen jo er. Så jeg vil også tro at det er dine tarme du har mærket :-)

Anmeld

19. september 2014

Anitta J

LinLin skriver:

Jeg tænker mere det er dine tarme....

Kunne heller ikke helt få det til at passe, men følelsen var bare den samme hehe. 

Anmeld

19. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, jeg ved ikke. Men da jeg var 10 uger henne mærkede jeg også "noget", helt nede bagved skambenet.  Sad helt sammenbøjet da jeg mærkede det. Jeg er overbevist om at det var baby. Ganske svagt selvfølgelig, men det var der. Og igen i uge 13 mærkede jeg noget, denne gang var jeg slet ikke i tvivl om at der var baby jeg mærkede. Og en jordemoder jeg var til konsultation hos i samme uge, sagde det absolut ikke var unormalt at mærke svagt liv meget tidligt når man er flergangs  

Anmeld

19. september 2014

Nystart

jeg mærkede det omkring samme tid, og  ved NF i 11 plus blev det bekræftet, da følsen passe med den lille tumlede på skærmen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.