Ny iPhone 5s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2014

Anonym trådstarter

Skal ha købt en ny iPhone 5s (afbetaling) ved Telia eller Call me. Jeg siddet pt uden tlf når , men tænker jo at iPhone 6 kommer lige om hjørnet, vil priserne på 5'ern så falde ? Og vil det ske med det samme (da jeg virkelig mangler en tlf) eller kan det ikke betale sig og vente.... Håber i forstod spørgsmålet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Anonym trådstarter

Hov den blev vidst anonym det behøvede den ikke 

Anmeld

19. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Skal ha købt en ny iPhone 5s (afbetaling) ved Telia eller Call me. Jeg siddet pt uden tlf når , men tænker jo at iPhone 6 kommer lige om hjørnet, vil priserne på 5'ern så falde ? Og vil det ske med det samme (da jeg virkelig mangler en tlf) eller kan det ikke betale sig og vente.... Håber i forstod spørgsmålet 

Jeg tror at priserne er faldet så meget som de kommer til. Det plejer de at gøre når det bliver annonceret at der kommer en ny, og hvornår den kommer. Men det er ikke til at vide. Jeg står selv med samme problem og har besluttet mig for at låne min mors aflagte mobil i et par uger og se hvad der sker med priserne.

Anmeld

19. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror ikke priserne falder yderligere. Syntes også ag have hørt at Iphone 6 koster latterligt mange penge, så derfor tænker jeg også at 5'eren ikke falder yderligere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.