Hvilket babylegetøj er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej alle,

Kom til at tænke på hvilket babylegetøj i derude kan anbefale og hvilket der har været populært hos jeres unger?

Vil jo gerne investere i noget der stimulerer og underholder. Og vil helst undgå at have bunker af ubrugeligt legetøj.

Så kom med nogle bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

qp

Når de er heeelt små vil jeg nok anbefalle et aktivitetscenter babyen kan ligge og kigge på... med tiden vil den begynde, at tage fat i de forskellige ting der hænger ud fra aktivitetscentret. Babyens næste stadie er, opdagelse af dets hånd... den finder ud af, at det faktisk er dens hånd som hiver fat osv.. derfor er de der kulørte legetøjsringe man kan klikke sammen til en hel kæde et rigtig godt bud... Meget mere bruger de faktisk ikke de første 0-3 mdr... Derefter er det primært ting de kan have i hånden og ting de kan hive i... Var selv lidt hysterisk med legetøj, min søn skulle sgu ikke mangle noget så jeg købte alt for meget... Mit råd er, tag det heeelt roligt du vil opdage hvad din baby synes er sjovt og få en fornemmelse af hvad der ville passe netop til din baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.