Skal min datter også have en legeaftaler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
3 svar
4 synes godt om
18. september 2014

Mimi mor

Min datters legekammerater i børnehaven hun er 4 år som har en legeaftaler med nogen andre.  Hun bliver ikke ked af det, men min mand er spørger hende at skabe en legeaftale også. Min datter er 3 år 2 måneder og er tosprogede barn. Jeg synes, at hun er for lille og ikke kan forklare sig godt. Men hun altid lege med hende. Skal jeg gøre nogen med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville spørge pædagogerne i børnehaven om hvilke af de andre børn din datter leger rigtig godt med. Og så derefter selv kontakte kammeratens forældre for at lave en legeaftale. 

Anmeld

18. september 2014

MetteS81

Det er meget forskelligt hvornår de er klar til legeaftaler..min datter begyndte for ca 1,5 måned siden og hun er 3,5 år. Men spørg pædagogerne, de plejer at have en god fornemmelse for det..og ellers skal din datter nok selv sige til når hun er klar 

Anmeld

18. september 2014

Leneur

Mimi mor skriver:

Min datters legekammerater i børnehaven hun er 4 år som har en legeaftaler med nogen andre.  Hun bliver ikke ked af det, men min mand er spørger hende at skabe en legeaftale også. Min datter er 3 år 2 måneder og er tosprogede barn. Jeg synes, at hun er for lille og ikke kan forklare sig godt. Men hun altid lege med hende. Skal jeg gøre nogen med det?

Da min datter var så lille havde hun også en legeaftale men det foregik mest på en legeplads og vi mødre var med, så kunne ungerne lege og løbe rundt og vi voksne sad og snakkede. Vi havde madpakke med, så det var ikke i hu og hast hjem til frokost. Måske det var en idé at gøre det sådan? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.