Mama2012 skriver:
Hej:-)
Jeg er selv 33+5 i dag med vores andet barn. Vi er begge studerende, så den økonomiske situation her er bestemt heller ikke ønskværdig her.
Vores situation er også alt andet end ideel lige pt og ja, det STRESSER helt vildt!!! Alt er bare noget rod - men mon ikke bare det er sådan op til? Det hele bliver jo anderledes, når der kommer en mere... Kan godt forstå du er nervøs for baby - var selv indlagt to gange i sidste graviditet og lå ned i tre måneder, fordi han bare gerne ville ud :-) Det gør også, at jeg er ekstremt bange denne gang og mærker ALT der sker i kroppen hele tiden - og det er HÅRDT og stressende især om natten, når man ligger i mørket og spekulerer over det hele.
Jeg synes du skulle ringe til din jordemoder og snakke med hende om, hvordan du har det. Stres og dårligt humør påvirker jo også baby.
(PS. Hvis du fpr det lidt bedre af det, så kan jeg fortælle, at jeg skal aflevere speciale på samme dag, som jeg har termin 1/11 og ikke engang er halvvejs endnu, fordi vores søn har været hjemme i tre måneder uden vuggestueplads grundet flytning

)
Og så lige en kæmpe
Tusind tak! Hvor er du sød 
Argh jeg forstår godt jeres situation heller ikke lige er et glansbillede af hele det med at få ny baby. Og hvorfor er det egentlig at ens børn/barn altid skal være syg eller på anden måde mangle pasning når man skal til eksamen, skrive speciale osv? Det er da en mærkelig "regel", men slår næsten aldrig fejl!
Det må være rigtigt hårdt for dig med specialet, jeg synes baby fylder SÅ meget i hovedet når man er så langt henne. Og kan virkelig sætte mig ind i at det spøger i dit hoved at din tidligere graviditet var svær.
Vil helt sikkert overveje at snakke med jordemoder, hun virker faktisk gange rar. Men hvor ville jeg gerne at hende og lægerne snakkede lidt sammen og så måske sagde "VI synes at du skal føde sådan...". Men de enkelte læger er så heller ikke enige.
Jeg fik det lidt bedre - ikke fordi du skal aflevere på vores (sjovt det er samme) terminsdag, for det er da lidt hårdt for dig, men fordi det er rart ikke at være den eneste der ligger dér i mørket om natten og tænker "HJÆLP" i stedet for "dejligt at kunne sove lidt" 
Og du har nok ret i at det også er meget normalt at føle sig lidt presset op til termin.