Hvor skal jeg næsten begynde..
Min søster har været meget rundt omkring (det med mænd). Hun har haft rigtig mange af de der 'han-er-den-eneste-ene' øjeblikke, men det ender altid med at de går fra hinanden. Nu har hun så fundet en ny kæreste. De virker inderligt forelskede! De har været sammen i to mdr, men nu flytter de allerede sammen d. 1/11. Han er uddannet, og er lige blevet forfremmet og er blevet hans chefs højre hånd. Hun er færdig med hendes uddannelse om ½år, og står derefter med et fast job. Hun er blevet 18år iår, og han er 22år. De er begge to mega skruk, og snakker om at de snart skal igang med at prøve at blive gravide. Min søster og jeg er meget tætte, og har altid været det. Hun har lige fortalt mig at de er stoppet med at bruge beskyttelse, og sker det at hun bliver gravid, så er det bare sådan det er.
Jeg er bare bange for at det hele går for hurtigt for hende. Hun har virkelig tendens til at blive knust/såret over små ting. Nogengange gaber hun over mere end hun lige kan håndtere.. Men på den anden side, virker det også bare som om at det skal være de to. Deres kærlighed skiller sig helt ud fra alle hendes andre forhold.. Føler jeg burde snakke med hende. Hvad ville i sige?..
Anmeld