Normalt med hoftesmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2014

Chevro

Hej piwer! 

Jeg er gravid 13+1 og er begyndt at døje utrolig meget med smerter i mine hofter? Det kan virkelig genere min gang, måden jeg sidder på osv. 

Nogle der ved hvordan det kan afhjælpes lidt? For kunne næsten tude nu, af gener! 

// Chevro 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

WilliamDSTN

Jeg har os mange smerter i mine hofter og jeg fik at vide at det er fordi jeg er meget hybermobil, mine hofter glider ligsom fra hinanden samtidig med at bækkenet bevæger sig naturligt og det gør vildt ondt samtidlig med at jeg er ved at få bækkenløsning.

du burde gå til lægen det kunne være du kunne få nogle råd 

Anmeld

17. september 2014

Chevro

Nørreslet skriver:

Jeg har os mange smerter i mine hofter og jeg fik at vide at det er fordi jeg er meget hybermobil, mine hofter glider ligsom fra hinanden samtidig med at bækkenet bevæger sig naturligt og det gør vildt ondt samtidlig med at jeg er ved at få bækkenløsning.

du burde gå til lægen det kunne være du kunne få nogle råd 

Tak for dit svar :-)

jeg er sygemeldt på forhånd, og skal ned og lave en erklæring på sygdom i morgen hos lægen! (: Så heldigvis er det snart! 

Jeg et er ikke hypermobil, men mit bækken er meget meget skævt så ved ikke om det har en sammenhæng?

Får du gjort noget ved dit? 

Anmeld

17. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Det får jeg os en gang i mellem syns det kommer når jeg har bevæget mig mere end jeg plejer  

mit går væk igen når jeg slapper af og tager et dejligt varmt bad 

Anmeld

18. september 2014

Chevro

Louise-Nicki-buddi skriver:

Det får jeg os en gang i mellem syns det kommer når jeg har bevæget mig mere end jeg plejer  

mit går væk igen når jeg slapper af og tager et dejligt varmt bad 

Jeg plejer at gå en del, cykel med vores søn, løbe lidt og lege meget..

Men igår cyklede vi en lille tur allesammen med hunden, og da vi stod stille på et tidspunkt og snakkede med noget familie, ku jeg tydeligt mærke smerten komme.

Da jeg så kom hjem og fik ro på, var det først rigtig skidt! Og måtte have sengen kørt i en vinkel, som gav mega meget støtte til ryggen og lænden. Det er bare for tidligt 

Anmeld

18. september 2014

EnGodMor

Tror det er meget normalt, får selv utrolig mange smerter, men efter nogle måneder stopper det heldigvis igen. 

Men ved godt det ikke er til at holde ud, tager tingene i det tempo du kan

Anmeld

18. september 2014

Chevro

EnGodMor skriver:

Tror det er meget normalt, får selv utrolig mange smerter, men efter nogle måneder stopper det heldigvis igen. 

Men ved godt det ikke er til at holde ud, tager tingene i det tempo du kan

Problemet er at jeg er bange for min første ''fødsel'' er skyld i det her nu.. 

Havde absolut intet af gener, i min første graviditet. Men mit bækken er enormt skævt, og de har opereret mig to gange, med marvsøm og skruer osv i lårben og hofte.. Men det havde de også inden min 1. graviditet..

Dog tvang de mig til at føde alm sidst, og træk den så langt - så jeg havde været 10 cm åben fra 03 om natten, til 11.39 hvor de foretog AKS 

Så har lidt på fornemmelsen at efter det, pressede de mit bækken liige lidt ud og hvad det kunne holde til.. 

Anmeld

18. september 2014

WilliamDSTN

Chevro skriver:

Tak for dit svar :-)

jeg er sygemeldt på forhånd, og skal ned og lave en erklæring på sygdom i morgen hos lægen! (: Så heldigvis er det snart! 

Jeg et er ikke hypermobil, men mit bækken er meget meget skævt så ved ikke om det har en sammenhæng?

Får du gjort noget ved dit? 

Ja jeg er os sygemeldt, fordi jeg har så mange smerter ville ikk kunne arbejde.

Jeg har fået at vide at jeg skal samle benene hele tiden, sove med puder ved benene for at aflaste lidt, gå små ture, ikk sidde ned for længe. 

Og fordi jeg samtidlig er ved at få bækkenløsning skal jeg passe mere på og være forsigtig.

Men håber da de kan finde ud af hvad der er i vejen med dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.