Gravid, ked af det, ondt, underlig fornemmelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er snart 4 måneder hende i min graviditet.. Min vægt er ik' steget ret meget denne gang, cirka 1 kg indtil vider... Jeg har ik' meget lyst til mad, spiser lidt i løbet af dagen. når jeg handler og er kommet hjem, har jeg slet ikke lyst til det mad jeg lige har købt...
Idag har jeg haft decideret ondt, i min mave! Det har stukket rigtig meget i min venstre side af maven..   

Lige nu, spørger min mand om jeg ik' kommer ind og sidder i stuen med ham, men da jeg vender mig om, græder jeg bare (uden han ser det) ved egentli' ik' hvorfor..? 
Jeg har det rigtig underlig i min krop.. Jeg kan slet ik' kende mig selv, jeg er så træt, har ondt, er ked af det, herhjemme har jeg ik' meget overskud til at gøre pænt og lave mad  Ved ikke hvad der sker med mig! 

Min sidste graviditet har overhovedet ik' lignet denne her! 

Havde lige brug for at komme ud med det, for føler mig rigtig sær. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg er snart 4 måneder hende i min graviditet.. Min vægt er ik' steget ret meget denne gang, cirka 1 kg indtil vider... Jeg har ik' meget lyst til mad, spiser lidt i løbet af dagen. når jeg handler og er kommet hjem, har jeg slet ikke lyst til det mad jeg lige har købt...
Idag har jeg haft decideret ondt, i min mave! Det har stukket rigtig meget i min venstre side af maven..   

Lige nu, spørger min mand om jeg ik' kommer ind og sidder i stuen med ham, men da jeg vender mig om, græder jeg bare (uden han ser det) ved egentli' ik' hvorfor..? 
Jeg har det rigtig underlig i min krop.. Jeg kan slet ik' kende mig selv, jeg er så træt, har ondt, er ked af det, herhjemme har jeg ik' meget overskud til at gøre pænt og lave mad  Ved ikke hvad der sker med mig! 

Min sidste graviditet har overhovedet ik' lignet denne her! 

Havde lige brug for at komme ud med det, for føler mig rigtig sær. 

Ville lige sende en 

Anmeld

18. september 2014

EnGodMor

Det er dine hormoner  det er helt normalt. 

Det kan os svinge utrolig meget med det med lysten til mad. 

Hvad med noget yoghurt, ymer, drikkeyoghurt eller andet? Kan det hellere ikke friste dig lidt måske? 

Anmeld

18. september 2014

Mor til F

Du fortjener et 

Anmeld

18. september 2014

PST

Sender dig lige en krammer !

Hjælper det, hvis jeg fortæller dig, at du bestemt ikke er alene ! Jeg er lige knapt 20 uger henne, og nogle dage er livet fantastisk og andre dage, kan jeg intet overskue - der føler jeg alt er urimeligt, bliver i tvivl om min partners følelser til mig, min uddannelse føles uoverskuelig osv. osv. - det må være vores hormoner, og vi må håbe at det ændre sig...., for hold da op, hvor kan det tage alt ens energi ! Alt muligt godt til dig ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.