Anonym skriver:
Go´aften!
Jeg har været så uheldig at have haft underlivsbetændelse/skedekatar 2 gange i løbet af den sidste halvanden månede! Har været i penicillinbehandling hvilket har hjulpet! Idag oplever jeg så samme symptomer, ondt helt nede i nederste del af underlivet - hyppig tissetrang (de andre 2 gange troede jeg det var blærebet. men havde ingen bakterier i min urin)! Jeg tænker heller ikke at det er blærebet. nu, det er de samme smerter - den samme følelse! Altså, hvad sker der lige for dét???
Nu har jeg bestilt tid hos lægen! Er der nogle der har oplevet underlivsbetændelser gentagne gange! Kan det være noget andet?? På forhånd tak! (For god ordens skyld: Har fast partner og INGEN mærkværdige genstande har været oppe i mig)
Puha det kender jeg kun alt for godt. Jeg har underlivs betændelser som andre har halsbetændelser.
Faktisk så slemt at jeg her den 29. September kaster håndklædet i ringen og skal ha mit underliv fjernet.
En vigtig ting for mig for at mindske risikoen for underlivs betændelser har været at mine tæer aldrig har måtte være kolde eller i træk.
Håber du hurtigt får det bedre og at en anden penicillin vil kunne slå det ned en gang for alle.
Anmeld