Alkohol ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
4 synes godt om
17. september 2014

Anonym trådstarter

Nu når i er igang med pb , hvad gør i så med alkohol drikker i slet ikke? Spørg fordi jeg vi er igang med pb og jeg skal I byen på lørdag og ved ikke om jeg tør og drikke , tænk nu hvis den er der denne gang. Hvad gør i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Frk.S

Altså de gange vi har været gang med PB har jeg drukket alkohol. Jeg har så begge gange testet positivt allerede 3+6 og er selvfølgelig stoppet med alkohol derefter.

Jeg tænker at tager det lang tid at blive gravid (det gjorde det så ikke for os) så er det sgu for surt at leve som en gravid allerede imens man prøver. Så længe man stopper når man ved man er gravid , så tror jeg på det er helt ok. 

Anmeld

17. september 2014

Ka+Ma=Be

Slap af og gør hvad der føles rigtigt for dig 

Dig og baby deler først blodkredsløb fra omkring uge 6 hvor moderkagen dannes og begynder at fungere. Inden da er i blodmæssigt ikke forbundet og dit alkoholindtag vil dermed ikke influere på fosteret. 

Trøst dig selv med tanken om, hvor mange børn der er undfanget i diverse branderter  

Held og lykke med projekt baby 

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Læste bare noget med at man kunne få en sp af det men det er måske kun hvis man drikke hver dag? Har test dag den 23 og skal ud den 20, ville i tage en test den 20? 

Anmeld

18. september 2014

EnGodMor

Når man planlægger at blive gravid, så syntes JEG personligt, at man skal holde sig fra alkohol, hårfarver, cigaretter osv osv osv. 

Både før, under og efter graviditeten. 

Held og lykke med jeres projekt

Anmeld

18. september 2014

biniek

Anonym skriver:

Nu når i er igang med pb , hvad gør i så med alkohol drikker i slet ikke? Spørg fordi jeg vi er igang med pb og jeg skal I byen på lørdag og ved ikke om jeg tør og drikke , tænk nu hvis den er der denne gang. Hvad gør i ?

Keg drikker max en genstand om ugen mens vo prøver

Anmeld

18. september 2014

biniek

Anonym skriver:

Læste bare noget med at man kunne få en sp af det men det er måske kun hvis man drikke hver dag? Har test dag den 23 og skal ud den 20, ville i tage en test den 20? 

Såville jeg for alt ikke gøre det. Det er såtætt og udnødvendig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.