Ny herinde ivf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
1 svar
1 synes godt om
17. september 2014

Signeflor

Hej allesammen

Jeg har nu fulgt med i mange forums vedr. IVF behandling, og nu er det på tide at jeg selv bliver en del af det...

Vi er et lesbisk par, og det er mig der skal være gravid, men da jeg har en lukket æggeleder, så blev jeg sendt i IVF.

Jeg blev desværre overstimuleret, men der kom 6 fine æg til frys, og de er alle blastocyster

I august fik jeg sat et fryseæg (blastocyst) op, men uden held..

På den igen )o: Og så i lørdags d. 13 sept. fik jeg igen sat et op.. Tog selvfølgelig en test i morges som var bragende negativ ihhh!!

Er der nogen som er i nogenlunde samme situation ?  Jeg håber at kunne bidrage med min historie herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Miss BananaHammock

Signeflor skriver:

Hej allesammen

Jeg har nu fulgt med i mange forums vedr. IVF behandling, og nu er det på tide at jeg selv bliver en del af det...

Vi er et lesbisk par, og det er mig der skal være gravid, men da jeg har en lukket æggeleder, så blev jeg sendt i IVF.

Jeg blev desværre overstimuleret, men der kom 6 fine æg til frys, og de er alle blastocyster

I august fik jeg sat et fryseæg (blastocyst) op, men uden held..

På den igen )o: Og så i lørdags d. 13 sept. fik jeg igen sat et op.. Tog selvfølgelig en test i morges som var bragende negativ ihhh!!

Er der nogen som er i nogenlunde samme situation ?  Jeg håber at kunne bidrage med min historie herinde..

Hejsa og velkommen til 

Vi skal selv i gang med IVF - starter op på nedregulering i næste uge. Vi er i det private nu, da vi har en søn fra '12. Han er også IVF barn, så vi har været igennem hele møllen før. Vi er dog uforklarlige barnløse, så ved ikke så meget om det med at have lukket æggeleder, men du spørger endelig hvis der er noget..! 

Mht. test - så er det ret tidligt at du tester eller er det mig der misforstår datoerne? Har du ikke først test dag i slutningen af september?

for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.