Ville i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
3 synes godt om
17. september 2014

Anonym trådstarter

Skal til scanning mandag - og vi har 2 piger i forvejen og en masse babytøj i kælderen. Vil I tage det op allerede nu (altså f.eks. på tirsdag), hvis det viser sig at være pige nr. 3?? (har termin 1/3-15)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej hvad skulle det op for nu?

jeg har termin i start december og vi venter så en pige og har en dreng i forvejen, så har skulle købe nyt. Men her står det bare i poser og fylder endnu. Vasker alligevel ikke før der er 1,5mdr til termin eller mindre (kommer an på hvor rastløs jeg bliver )  

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nej hvad skulle det op for nu?

jeg har termin i start december og vi venter så en pige og har en dreng i forvejen, så har skulle købe nyt. Men her står det bare i poser og fylder endnu. Vasker alligevel ikke før der er 1,5mdr til termin eller mindre (kommer an på hvor rastløs jeg bliver )  

Det var mere for at få det op af kælderrummet  har et ekstra værelse, hvor kasserne bare kan stå.

Anmeld

17. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det var mere for at få det op af kælderrummet  har et ekstra værelse, hvor kasserne bare kan stå.

Men hvad er forskellen på om det står i kælderen eller i værelset?  

hvis det bare er fordi du synes det er lidt hyggeligt, så gør det da! Men rent praktisk er der jo ingen grund til det endnu ;-P 

Anmeld

17. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Nej det ville jeg ikke..

Syntes det er for lang tid at det bare skal stå og "glo". Og om man vil det eller ej, kan der desværre stadig ske noget, som gør at kasserne ikke skal pakkes ud, og jeg ville ikke udsætte mig selv eller mine børn for at skulle sende det hele tilbage i kælderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.