lægevagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. september 2014

Chraz

ville i ringe til lægevagten hvis i har fået et hårdt slag i hovedet og har rigtig meget hovedpine og er meget træt, samtidig med man er godt sløj pga en slem forkølelse? Kan ikke finde ud af om jeg skal eller om jeg bare vil virke pyldret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Nystart

Chraz skriver:

ville i ringe til lægevagten hvis i har fået et hårdt slag i hovedet og har rigtig meget hovedpine og er meget træt, samtidig med man er godt sløj pga en slem forkølelse? Kan ikke finde ud af om jeg skal eller om jeg bare vil virke pyldret.

Ja, det lyder til du har fået dig en hjernerystelse...

Anmeld

17. september 2014

Chraz

Nystart skriver:

Ja, det lyder til du har fået dig en hjernerystelse...

Ja det er også det jeg er bange for. Men det kan jo også bare være pga slaget jeg har hovedpine. er bare bange for at virke for pjævset.

Anmeld

17. september 2014

Nystart

Chraz skriver:

Ja det er også det jeg er bange for. Men det kan jo også bare være pga slaget jeg har hovedpine. er bare bange for at virke for pjævset.

Jaaaaa... meeeeeen alligevel... at du er træt er ofte et tegn på det....

jeg ville ringe for en sikkerheds skyld, os inden det bliver aften og der tit er ventetid ;-)

Men du skal nok holde dig fra tv og læsning...får du kvalme er det 99% sikkert at du har fået en hjernerystelse 

Anmeld

17. september 2014

Chraz

Nystart skriver:

Jaaaaa... meeeeeen alligevel... at du er træt er ofte et tegn på det....

jeg ville ringe for en sikkerheds skyld, os inden det bliver aften og der tit er ventetid ;-)

Men du skal nok holde dig fra tv og læsning...får du kvalme er det 99% sikkert at du har fået en hjernerystelse 

Tak for svar. kan godt mærke det gør ondt omkring øjnene når jeg kigger computer.

Anmeld

17. september 2014

Nystart

Chraz skriver:

Tak for svar. kan godt mærke det gør ondt omkring øjnene når jeg kigger computer.

Så synes jeg du skal ringe...for det var en af de syntomer jeg havde da jeg erhvervede mig en hjernerystelse ;-)

Anmeld

17. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville også ringe, nu hvor du har fået et slag.....

Anmeld

17. september 2014

Chraz

Har lige ringet. Skal tjekkes klokken 6.

Anmeld

17. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan gik det? Vh stine

Anmeld

17. september 2014

Stjerneskud84

Jeg ville også ringe til vagtlægen, lige for at være sikker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.