Anonym skriver:
Ja nu har jeg så lige fået af vide at min søde svigerinde venter sig. Det er jo vildt dejligt, men samtidig har jeg bare lyst til at tyde af misundelse nu vi har kæmpet med at få nummer to i et år!!
Det et er bare så hårdt at se andre blive gravide i forvejen, nu man selv kunne ha haft en lille baby i august, som jeg mistede i uge 10!
ved slet ikke hvordan jeg skal takle det!! Viser selvfølgelig ikke over få min svigerinde min misundelse!! Øv hvor er livet uretfærdig..
har dårlig samvittighed!!
Skriver lige som anonym! Da jeg ikke ved om min svigerinde er medlem!!
Jeg ved præcis hvordan du har det, i juli mistede jeg tvillinger i 14 uge...
det er der værste der er sket i mit liv, min veninde blev gravid samtidigt med mig... Vi skulle følges, holde barsel sammen, og genoptage studiet sammen...
Nu er hun meget gravid og vi skal kun lige til at prøve igen... Og jeg hader det, er glad på hendes vegne, men SÅ misundelig... Jeg har været ærlig overfor hende og sagt at jeg er meget glad på deres vegne, men at det også er hårdt at følge hendes graviditet... Hun var meget forstående gudskelov...
men kender det, hvis du har brug for at snakke med en der har været/går igennem det samme er du mere end velkommen til at skrive privat 
Anmeld