Ok jeg er simpelthen nødt til at komme ud med det. For det er bare så typisk dem og det er bare SÅ irriterende.
Modtog i går sms OG email om at to pakker kunne hentes i pakkeboks. Det er godt, for det var de også bestilt til. Jeg nåede dog ikke at hente dem i går, men ville gøre det nu her. Der er lige kommet to sms'er om at pakkerne kan hentes på posthuset.... øh hvad?
Jeg har ikke fysisk mulighed for at hente dem, da det er en meget lang gå- eller cykeltur for mig, hvilket jeg af min læge er blevet frarådet (er 33+4 og har efterhånden meget ondt, muigvis også i ks ar).
Så selvfølgelig kontakter jeg postdanmarks kundeservice for at få dem lagt tilbage i pakkeboksen (de skriver jo i sms'en at de skal hentes indenfor en uge). Det kan ikke lade sig gøre, får jeg at vide. Så forsøger jeg at forklare mig, samt fortæller at jeg faktisk føler det er virkelig elendig service at de ikke i det mindste oplyser hvis man skal hente dem indenfor 24 timer. Så var svaret "hold da op" 

Helt klart ikke en professionel måde at håndtere noget som helst på. Der er virkelig en medarbejder der skal være glad for t jeg ikke er hendes chef! Og det værste er at HVER gang Postdanmark smider en pakke væk eller lignende, og man kontakter dem, så er de simpelthen så ubehøvlede.
Og nu får jeg ikke mine pakker 
Anmeld