Postdanmark - håbløst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. september 2014

Christine

Ok jeg er simpelthen nødt til at komme ud med det. For det er bare så typisk dem og det er bare SÅ irriterende.

Modtog i går sms OG email om at to pakker kunne hentes i pakkeboks. Det er godt, for det var de også bestilt til. Jeg nåede dog ikke at hente dem i går, men ville gøre det nu her. Der er lige kommet to sms'er om at pakkerne kan hentes på posthuset.... øh hvad?

Jeg har ikke fysisk mulighed for at hente dem, da det er en meget lang gå- eller cykeltur for mig, hvilket jeg af min læge er blevet frarådet (er 33+4 og har efterhånden meget ondt, muigvis også i ks ar).

Så selvfølgelig kontakter jeg postdanmarks kundeservice for at få dem lagt tilbage i pakkeboksen (de skriver jo i sms'en at de skal hentes indenfor en uge). Det kan ikke lade sig gøre, får jeg at vide. Så forsøger jeg at forklare mig, samt fortæller at jeg faktisk føler det er virkelig elendig service at de ikke i det mindste oplyser hvis man skal hente dem indenfor 24 timer. Så var svaret "hold da op" 

Helt klart ikke en professionel måde at håndtere noget som helst på. Der er virkelig en medarbejder der skal være glad for t jeg ikke er hendes chef! Og det værste er at HVER gang Postdanmark smider en pakke væk eller lignende, og man kontakter dem, så er de simpelthen så ubehøvlede.

Og nu får jeg ikke mine pakker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Frk.S

Æv, hvor surt og virkelig mærkeligt. Dårlig service. 

Men kan du ikke få din kæreste eller en anden til at hente dine pakker? 

Anmeld

17. september 2014

Christine

Postdanmark har nu skrevet - som svar på mail - at pakkeboksen er gået i stykker. Det kan jeg selvfølgelig godt se er ærgerligt, men jeg forstår stadig ikke hvorfor det er kundernes problem?? Hvorfor de så ikke leverer de pakker? Det er jo desværre dyrt nok at få sendt en pakke med dem...

Anmeld

17. september 2014

Christine

Frk.S skriver:

Æv, hvor surt og virkelig mærkeligt. Dårlig service. 

Men kan du ikke få din kæreste eller en anden til at hente dine pakker? 

Den eneste mulighed er min kæreste, men det var sådan set også lidt en overraskelse til ham så det tager jo lige den bedste del af overraskelsen 

Så det er meget, meget irriterende. Men det værste er da godt nok at de altid er så uhøflige i kundeservice! Engang tog det dem 5 dage at sende en pakke fra ét sted i Danmark til et andet - hvilket kostede 70 kr. - og efter 3 dage ringede jeg og spurgte hvordan det kunne være at den var strandet? "Strandet og strandet, alt er jo relativt" var svaret så 

Det synes jeg ikke det er når det koster 70 kr. at få sendt noget 35 km. Det burde vel ikke tage 5 dage.

Nåh men. Tak fordi du læste mit brok! Og nu må jeg hellere komme videre, det skal jo ikke ødelægge hele dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.