Avast free

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Andre med Avast Free versionen?

Jeg skal nu igen for jeg ved ikke hvad nummer gang registrere mig for at den vil sige jeg er beskyttet...

Nu har jeg så sat den til at downloade på ny i håbet om at det så bliver "fixet"...

hvor ofte skal I opdatere jeres registrering??

overvejer seriøst at skifte antivirus program på grund af det her bøvl det er blevet til...

giver det den her sidste chance og hvis det ikke virker så er det slut med min tålmodighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Købmagerkonen

Wampires skriver:

Andre med Avast Free versionen?

Jeg skal nu igen for jeg ved ikke hvad nummer gang registrere mig for at den vil sige jeg er beskyttet...

Nu har jeg så sat den til at downloade på ny i håbet om at det så bliver "fixet"...

hvor ofte skal I opdatere jeres registrering??

overvejer seriøst at skifte antivirus program på grund af det her bøvl det er blevet til...

giver det den her sidste chance og hvis det ikke virker så er det slut med min tålmodighed...

Man plejer kun at skulle gøre det en gang om året... Sådan har det i hvert fald altid været på min computer. Og jeg ved det samme er tilfældet for min kæreste og min mor, der også bruger Avast Free.

Hvor ofte skal du gøre det?

Anmeld

17. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Dette er nu tredje gang på 4 måneder eller sådan noget...

og første gang virkede det ikke før i 4. forsøg med frem og tilbage mellem flere forskellige hjemmesider og logge ind 20 gange...

Anmeld

17. september 2014

Købmagerkonen

Wampires skriver:

Dette er nu tredje gang på 4 måneder eller sådan noget...

og første gang virkede det ikke før i 4. forsøg med frem og tilbage mellem flere forskellige hjemmesider og logge ind 20 gange...

Jeg ville prøve at afinstallere det og efterfølgende installere det igen, da det lyder som om der er sket en fejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.