Fodbold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2014

Moar2011

Må jeg se jeres ungers tøj og sko som de bruger til fodbold ??  

evt gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng på snart 7 år bruger Barcelona spillerdragt (efterligning) og fodboldstøvler fra Adidas (mener jeg at det er)

Skal han spille inde eller ude? Udesæsonen slutter nemlig snart.

Anmeld

17. september 2014

Moar2011

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng på snart 7 år bruger Barcelona spillerdragt (efterligning) og fodboldstøvler fra Adidas (mener jeg at det er)

Skal han spille inde eller ude? Udesæsonen slutter nemlig snart.

det første gang vi ska afsted og det er ude og så rykker de nok ind..

Anmeld

17. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Storms-Mor skriver:

det første gang vi ska afsted og det er ude og så rykker de nok ind..

Det ville være lidt skørt at gå ud og købe udendørsfodboldstøvler til ham nu, da han højst sandsynlig ikke vil kunne passe dem til foråret. Er det ikke et par I kan låne af en kammerat?

Så skal han have benskinner på, da det gør ondt, at blive sparket over benet (og det kan ske ved et uheld).

Men gå i en sportsforretning når I skal købe indendørssko til ham. De kan råde og vejlede bedst. Men et tip er at det skal være med snørrebånd, da skoene sidder bedst fast på foden.

Men ellers bare en shortssæt (lige gyldig hvilket) og evt. en langærmet bluse indenunder, hvis det er lidt koldt.

Anmeld

17. september 2014

Mor til Frederic og Freya

Har set de andre træne/spille i ski undertøj med shorts sæt udenpå, eller de har et sæt træningstøj (lang ærmet og lange bukser)

Andre igen har shorts sæt indenunder og så trænings sæt udenpå, som de tager af når de får det varmt.

De har jo trods alt skinner og lange strømper på ben, så ofte herude har de shorts - ski underbluse og T-shirt ovenpå.

Frederic går ikke selv til fodbold pga nedsat hørelse, men går til speedway i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.