Kejsersnit i Herning - syning eller clips/klamper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.036 visninger
10 svar
3 synes godt om
16. september 2014

LouiseEm

Hej alle,

I 2010 fik jeg planlagt kejsersnit i Esbjerg. Jeg blev syet med selvopløselig tråd, og mit ar helede fint, havde nærmest ingen smerter og mit ar er blevet meget flot og idag kan det ikke ses eller mærkes.

Om 4 uger skal jeg have planlagt kejsersnit i Herning. Har hørt "rygter" om at de kun bruger clips/klamper i Herning, og for at være ærlig er jeg rædselsslagen. Synes det virker super voldsomt at blive hæftet sammen med en hæftemaskine, og jeg overvejer at spørge om de ikke vil være søde at sy mig ligesom sidste gang. 

Har du fået kejsersnit i Herning? Hvis ja, hvordan blev dit ar lukket? Hvordan helede det op, gjorde det ondt i såret efterfølgende og hvordan ser det ud idag? Er det pænt? 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Hej alle,

I 2010 fik jeg planlagt kejsersnit i Esbjerg. Jeg blev syet med selvopløselig tråd, og mit ar helede fint, havde nærmest ingen smerter og mit ar er blevet meget flot og idag kan det ikke ses eller mærkes.

Om 4 uger skal jeg have planlagt kejsersnit i Herning. Har hørt "rygter" om at de kun bruger clips/klamper i Herning, og for at være ærlig er jeg rædselsslagen. Synes det virker super voldsomt at blive hæftet sammen med en hæftemaskine, og jeg overvejer at spørge om de ikke vil være søde at sy mig ligesom sidste gang. 

Har du fået kejsersnit i Herning? Hvis ja, hvordan blev dit ar lukket? Hvordan helede det op, gjorde det ondt i såret efterfølgende og hvordan ser det ud idag? Er det pænt? 

Vh. Louise

Jeg har fået to kejsersnit på Skejby, begge gange med clips. Har nogle meget ulækre billeder af dem  men de kan jo fjernes efter ret kort tid - kan ikke huske hvor kort, men omkring en uge. Lige bagefter er der mærker efte clipsene men de går nu hurtigt væk igen. Synes arret er ok. Det er lidt skævt, men det er vist fordi første kejsersnit var ret akut og tror derfor ikke det har noget med clips at gøre. Det blev i hvert fald lidt pænere efter anden gang. 

Ved desværre ikke hvordan det foregår i Herning, men forestiller mig de vil anbefale clips. Men det er kun et gæt.

Anmeld

16. september 2014

Mother-love

Nu fik jeg godt nok pks i Silkeborg. Men jeg blev klipset sammen. Og synes faktisk ikke det så, så slemt ud.

mit ar er rigtig fint intet der.

jeg fik klipsene fjernet om lørdagen hvor jeg fik pks om mandagen. Fik dog sat sådan noget tape på som selv skulle falde af.

men ville bare sig du intet har at frygte, tror resultatet er det samme i sidste ende

oog nu er det jo ikke sådan kan du kan ligge og høre en hæftemaskine når du bliver lappet sammen 

Anmeld

16. september 2014

LouiseEm

Mother-love skriver:

Nu fik jeg godt nok pks i Silkeborg. Men jeg blev klipset sammen. Og synes faktisk ikke det så, så slemt ud.

mit ar er rigtig fint intet der.

jeg fik klipsene fjernet om lørdagen hvor jeg fik pks om mandagen. Fik dog sat sådan noget tape på som selv skulle falde af.

men ville bare sig du intet har at frygte, tror resultatet er det samme i sidste ende

oog nu er det jo ikke sådan kan du kan ligge og høre en hæftemaskine når du bliver lappet sammen 

Haha, det er jeg alligevel glad for Min far er håndværker, og jeg bliver ved med at høre lyden af de der kæmpe store hæftemaskiner de bruger til at fæstne plastik med, når jeg tænker på clips. 

Anmeld

16. september 2014

Mother-love

LouiseEm skriver:

Haha, det er jeg alligevel glad for Min far er håndværker, og jeg bliver ved med at høre lyden af de der kæmpe store hæftemaskiner de bruger til at fæstne plastik med, når jeg tænker på clips. 

Hahaha jeg er selv håndværker. Eller var.

så kender godt den lyd du har inde i hovedet. Men det er slet ikke noget du lægger mærke til. Du er fuldt optaget af den bette ny

Anmeld

17. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LouiseEm skriver:

Hej alle,

Vh. Louise

nu har jeg fået to ks i Randers.

første gang blev jeg syet.

andengang clips.

vi er igang med pb 3 og jeg vil gøre alt for at blive syet igen.

var meget generet af clips og da de blev fjernet viste det sig at de sidste 3 sad skæv så mit yderste lag hud var ikke helet. Og blev derfor stripset sammen med et stort plaster. Hvilket har resulteret i et grimt ar.

så når 3 baby engang er lavet og kommer vil jeg gøre alt for at blive syet.

Anmeld

17. september 2014

et-ønske

Jeg fik pks i Skejby og det var med clips, super flot resultat  Ingen problemer overhovedet 

Har to veninder der har fået pks i Herning - det er ligeledes med clips, ingen problemer!!

kan slet ikke huske noget med lyden / jeg havde slet ikke tid til at lytte efter det - var jo lige blevet mor 

Anmeld

17. september 2014

LouiseEm

et-ønske skriver:

Jeg fik pks i Skejby og det var med clips, super flot resultat  Ingen problemer overhovedet 

Har to veninder der har fået pks i Herning - det er ligeledes med clips, ingen problemer!!

kan slet ikke huske noget med lyden / jeg havde slet ikke tid til at lytte efter det - var jo lige blevet mor 

Tror heller ikke det handler så meget om lyden, tror mere det er min hjerne der bare gerne vil have at det bliver præcis lige som sidste gang, nu hvor resultatet blev så godt. Men får jeg clips tager vi jo bare den med Synes bare ikke jeg har lyst til at rende rundt med dem. Kunne forestille mig de niver lidt efter et par dage 

Anmeld

17. september 2014

maria_wlt

LouiseEm skriver:

Hej alle,

Vh. Louise

Jeg har dog fået lavet mine ks i Odense - Blev syet første gang og klips anden gang.

Det siges at arret skulle blive pænere. Der er ingen forskel på hvordan man har det bagefter

Anmeld

17. september 2014

et-ønske

LouiseEm skriver:

Tror heller ikke det handler så meget om lyden, tror mere det er min hjerne der bare gerne vil have at det bliver præcis lige som sidste gang, nu hvor resultatet blev så godt. Men får jeg clips tager vi jo bare den med Synes bare ikke jeg har lyst til at rende rundt med dem. Kunne forestille mig de niver lidt efter et par dage 

Synes ikke det var så slemt - fik dem af efter en uge  Det var dejligt at få dem af men ikke noget jeg tænkte så meget over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.