Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har været ved lægen i dag.. og jeg fik taget en graviditetstest og den var negativ.. men jeg har forventet mens på torsdag. kan der stadig godt være en chance for at jeg er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg har været ved lægen i dag.. og jeg fik taget en graviditetstest og den var negativ.. men jeg har forventet mens på torsdag. kan der stadig godt være en chance for at jeg er gravid?
Hvorfor har du allerede fået taget en test ved lægen hvis ikke du har forventet test dag endnu?
Det er forskelligt hvor hurtig man kan måle hcg.
Jeg testede positiv 3+2
men 4+0 burde man kunne se det .
Hvorfor har du allerede været ved lægen inden forventet mens?
Baby15 skriver: Det er forskelligt hvor hurtig man kan måle hcg. Jeg testede positiv 3+2 men 4+0 burde man kunne se det . Hvorfor har du allerede været ved lægen inden forventet mens?
fordi jeg skulle have taget nogen blodprøver og så sagde jeg til lægen om de ikke kunne teste det når jeg nu alligevel var der
fordi jeg skulle have taget nogen blodprøver og så spurgte jeg om de ikke kunne teste det når nu alligevel jeg var der
Anonym skriver: fordi jeg skulle have taget nogen blodprøver og så spurgte jeg om de ikke kunne teste det når nu alligevel jeg var der
Prøv du bare at tage en test igen, når du er gået over tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128