bliver 25 tager på ferie familie forstår ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Mother-love

Jeg holdte slet ikke noget da jeg blev 25.

og det skal de da ikke blande sig i. Hvis de vil have fest må de jo selv holde en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Mettefpigen

Jeg holdt stor fest da jeg blev 25, det har altid ligget i min omgangskreds og familie...

Men nej du er ikk mærkelig, der er ikk nogle overhovedet der skal bestemme hvad du gør, og hvis de blir sure så er det bare ærgeligt... Hvis du vil på ferie så tager du på ferie! Basta bum! 

Anmeld

16. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Åh ja sagen er den at jeg bliver 25 nu her  

Familien forstår så intet og er enlig sure over jeg ikke holder en stor fest..

Min min mand spurte om jeg ville holde en stor fest eller om vi som familie tage på ferie i en uge min manden og vores børn. .

Har så valgt jeg enlig gerne ville på ferie så vi rejser nu her om nogen dage.

Men familie forstår ikke jeg kan jo ikke blive 25 og ikke holde stor fest vi har jo penge nok osv

Min 2 nærmest hold familie komme selve dagen de syntes heller ikke det er godt nok 

Arr kunne blive ved..

Er det mig der er forkert på den når jeg ikke vil holde min 25 års at jeg heller vil på ferie

det synes jeg bestemt ikke, nej... det er dig der fylder år og dig der bestemmer...

Anmeld

16. september 2014

Chevro

Anonym skriver:

Min min mand spurte om jeg ville holde en stor fest eller om vi som familie tage på ferie i en uge min manden og vores børn. .

Men familie forstår ikke jeg kan jo ikke blive 25 og ikke holde stor fest vi har jo penge nok osv

Min 2 nærmest hold familie komme selve dagen de syntes heller ikke det er godt nok 

Arr kunne blive ved..

Er det mig der er forkert på den når jeg ikke vil holde min 25 års at jeg heller vil på ferie

Har da heller aldrig hørt om nogen der holder stor 25 års fødselsdag, når man har kæreste og familie :/ !?

Jeg selv havde vores nærmeste vennepar og fik lækkert mad og en hyggelig aften :-) Og på dagen kom min familie (:

Det er da mere normalt at holde 30, 40 osv (: Som store fester! 

Dejligt i tager på ferie ;-) 

Anmeld

16. september 2014

EAF

Anonym skriver:

Arr kunne blive ved..

Din fødselsdag - dine regler  Og tillykke til den tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.