føler mig som en dårlig kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. september 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Min kæreste og jeg har et forholdsvist aktivt sexliv, og har sex minimum 4 gange om ugen. og sex er godt! min kæreste kommer altid, og nogle gange lidt hurtigere end jeg ville foretrække (efter nogle minutter)

For et par dage siden havde vi sex, og jeg vildt liderlig, da vi skiftede stilling. kan mærke at han trykker på de rigtige knapper og at jeg er tæt på at komme netop som han kommer. jeg kommer i ren frustration til at komme med et lille udbrud (vrissede ned i puden). jeg gjorde det fordi det var så godt og at jeg ikke var klar til at stoppe. min kæreste blev dog vildt stødt og stoppede med at komme midt i det hele. - hvilket jeg godt kan forstå! snak om et turn off! :/

hold kæft hvor føler jeg mig bare som verdens dårligste kæreste! har så sindssyg dårlig samvittighed, og min kæreste blev virkelig ked af det..

ved ikke rigtig hvad jeg ville med mit indlæg, udover måske lidt råd til hvordan jeg kan råde bod på det...

tak fordi I læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Kay

fortæl ham som det er... 

det var så vildt dejlig det han gjorde at du bare ville havde mere... det kan de færeste mænd vel stå for 

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

fortæl ham som det er... 

det var så vildt dejlig det han gjorde at du bare ville havde mere... det kan de færeste mænd vel stå for 

Det gjorde jeg også! Men han troede ikke på mig, og troede at jeg løj. har sådan en trykken i brystet, for det blev jo virkelig bare misforstået helt vildt. og nu ved jeg ikke rigtig om jeg skal nævne det, eller bare lade det ligge. vil nødig gøre mere skade end gavn..

Anmeld

16. september 2014

Kay

Altså min erfaring er at det i et forhold altid er bedst at snakke om tingene og lægge kortene på bordet... og nej måske ikke lige i agten men så efter når det hele er faldet til ro og han har haft tid til at tænke

Anmeld

16. september 2014

SandraXOXO

Altså han kan jo også gøre et par ting for ikke at komme så hurtigt. Kan godt være det er mig der er krævende eller forkælet ;-) Men jeg synes ikke du har gjort noget galt. Det er frustrerede at han kommer for hurtigt og det må du da gerne udtrykke, og så må i jo finde en løsning på problemet så i begge bliver tilfredsstillet. Og løsningen er ikke at du holder mund og straffer dig selv. 

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Altså han kan jo også gøre et par ting for ikke at komme så hurtigt. Kan godt være det er mig der er krævende eller forkælet ;-) Men jeg synes ikke du har gjort noget galt. Det er frustrerede at han kommer for hurtigt og det må du da gerne udtrykke, og så må i jo finde en løsning på problemet så i begge bliver tilfredsstillet. Og løsningen er ikke at du holder mund og straffer dig selv. 

Jeg overanalyserer og overtænker gerne alting. Og jeg har simpelthen så dårlig samvittighed. en smule over at jeg sagde de, ja, men mest over at have såret ham og gjort ham ked af det i en sådan grad at han blev ved med at spørge mig om han var utilstrækkelig. Føler også bare at "undskyld" er en smule fladt, specielt da jeg jo ikke er sikker på hvad jeg ville undskylde for. beklager at han følte sig ramt, men jeg vil jo også godt have mere nydelse ud af det.. 

Anmeld

16. september 2014

Disa

Du er ikke en dårlig kæreste, slet ikke.

Det samme er sket for mig, mere end en gang, men kæresten har så småt vennet sig til det. Jeg giver mig selv 110% når vi hygger og kan godt blive lidt "hidsig" hvis jeg er meget tæt på at komme men han så kommer først. Jeg prøvede at forklare kæresten at han ikke måtte tage det personligt, på den måde at han bestemt ikke gjorde noget forkert, bestemt ikke, det var mere mig selv jeg blev sur på fordi jeg ikke kunne "følge med" fordi han ramte alle de rigtige steder.
Han er blevet bedre til at blive ved lidt efter, hvis han kan høre at jeg ikke er kommet endnu.

Nogle gange har jeg skrevet mine følelser ned på papir og så givet kæresten det, bagefter har vi så snakket det igennem hvis der var noget han ville spørge om.
Håber det kunne hjælpe dig lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.