den nye skriver:
Hej,
Nu er jeg en lidt kraftig pige som er i uge 27 og har lidt problemer med at passe mit tøj. Jeg kan bare ikke finde tøj til gravide i større størrelser. Jeg har brugt en masse tid på google men jeg kan end ikke finde et par trusser elelr et par strømpebukser der går over størrelsen XL og nu er jeg en XXL. Er der nogen der har haft de samme problemer og ved hvor man kan finde noget tøj. Man vi gerne være lidt smart selv om man er gravid og det med "bare" at gå op i større størrelser gør at man ligner en der går i telt. Jeg har figur.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Jeg er ikke helt klar over hvad xxl svarer til, da mange mærker jo har forskellige definitioner, men Asos har en graviditetslinje hvor mange ting går op til str uk20 (str 48) og nogle til uk22 (str 50). Derudover har de også en plus-size-linje, hvor der tit er styles med masser af plads til maven 
Derudover mødte jeg mange (overvægtige) gravide da jeg arbejdede i Zizzi, som havde samme problem som dig. Vi lykkedes ofte med at finde tøj i butikken hvor der var plads til maven... Vi havde blandt andet nogle løse bukser der havde en meget bred elastisk kant der var ideel til formålet, og den blev lavet i mange farver og varianter. Jeg har dog ikke kunne finde dem på deres hjemmeside så det er muligt de ikke laver dem mere. Men jeg vil da opfordre dig til at smutte forbi hvis du har svært ved at finde andet.
Jeg håber det kunne hjælpe 
... og ellers kan jeg også anbefale denne blog, som handler om en plus-size gravid, og hun linker tit til hvor hun har købt sit tøj. Måske kan det give lidt inspiration
Anmeld