Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Jeg tog denne test til morgen. Kan fornemme noget men synes at teststregen er bredere end kontrolstregen... Jeg ved det er svært at se på billedet, men måske det trænede øje kan.. Er det en streg eller overskudsfarve??
Jeg tog denne test til morgen. Kan fornemme noget men synes at teststregen er bredere end kontrolstregen...
Jeg ved det er svært at se på billedet, men måske det trænede øje kan.. Er det en streg eller overskudsfarve??
Jeg kan måske, med lidt god vilje, ane noget skygge af noget farve. Men jeg ser ingen streg overhovedet, så jeg ville ikke håbe for meget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Jeg kan se/ane noget men ved ikke om det er overskud farve eller en svag streg... men farve er der så det er ikke en skygge
Jeg kan se/ane noget men ved ikke om det er overskud farve eller en svag streg... men farve er der så det er ikke en skygge
Prøvede lige med en valmed test og den ser sådan ud...
Ved ik om i kan se noget??
mortilfreja skriver: Prøvede lige med en valmed test og den ser sådan ud... Ved ik om i kan se noget??
Det kan jeg godt også uden at zoome ind
Kay skriver: Det kan jeg godt også uden at zoome ind
Tror du det er en skyggestreg eller er den positiv?
mortilfreja skriver: Tror du det er en skyggestreg eller er den positiv?
altså... jeg har ikke lige fået taget linser på i dag...
holder en "mor holder fri i dag" dag
men igennem mine briller ser det ud som om der er farve i...
Kay skriver: altså... jeg har ikke lige fået taget linser på i dag... holder en "mor holder fri i dag" dag men igennem mine briller ser det ud som om der er farve i...
Jeg håber meget
mortilfreja skriver: Jeg håber meget
mortilfreja skriver: Pinligt at sige at jeg faktisk kun er 3+3 Men efter min MA i april da jeg var i 12. uge er jeg bare blevet testmonster
Pinligt at sige at jeg faktisk kun er 3+3
Men efter min MA i april da jeg var i 12. uge er jeg bare blevet testmonster
Den er godt nok meget svag hvis den er der. Men kan ane noget, men ligner mest en skyggestreg..
Her er testede jeg positiv 3+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128