Gravid og job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2014

Anonym trådstarter

Nøj hvor har jeg det skidt... I sidste uge måtte jeg melde mig syg lørdag til tirsdag grundet graviditetsgener. 

I går kom jeg for sent fordi jeg kastede op hele vejen til job og 2 gange deroppe. 

Og i dag ligger jeg stadig i sengen og kan ikke komme op grundet kvalme og skal møde om 25 min :-( 

det er bare så pinligt over for kollegaer og ledelse :'-( 

Jeg har så dårlig samvittighed. Men jeg er simpelthen nødt til at have fat på lægen :'-( 

Andre der er lige så dårlig? :-( 

Er 12+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Nøj hvor har jeg det skidt... I sidste uge måtte jeg melde mig syg lørdag til tirsdag grundet graviditetsgener. 

I går kom jeg for sent fordi jeg kastede op hele vejen til job og 2 gange deroppe. 

Og i dag ligger jeg stadig i sengen og kan ikke komme op grundet kvalme og skal møde om 25 min :-( 

det er bare så pinligt over for kollegaer og ledelse :'-( 

Jeg har så dårlig samvittighed. Men jeg er simpelthen nødt til at have fat på lægen :'-( 

Andre der er lige så dårlig? :-( 

Er 12+0

Jeg havde også en rigtig slem kvalme frem til 5. måned, så forstår dig godt. Heldigvis går jeg på Uni, så bestemte for det meste selv, men de obligatoriske timer var slemme at tage sig sammen til. 

Få noget kvalmestillende af lægen og husk at spis hele tiden  

Anmeld

16. september 2014

Chevro

Jeg har været sygemeldt i knap en måned nu, pga kvalme, manglende energi osv.!

Nu har bækkenløsning taget over trætheden er stadig ekstrem! Kan ikke spise alting, og jeg har slet ingen overskud om morgenen. 

Til aften er der jeg topper om dagen! Der har jeg det allerbedst :-)

Jeg skal mødes med lægen i denne uge, for at finde ud af om jeg skal blive hjemme noget tid endnu. 

Anmeld

16. september 2014

Chevro

Forresten! Jeg er 13+0 idag :-)

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg havde også en rigtig slem kvalme frem til 5. måned, så forstår dig godt. Heldigvis går jeg på Uni, så bestemte for det meste selv, men de obligatoriske timer var slemme at tage sig sammen til. 

Få noget kvalmestillende af lægen og husk at spis hele tiden  

Puha.... 5 mdr 

Det var dælme lang tid 

Jeg var ved lægen i dag, som tog blodprøver, og sendte en henvisning til gyn. Amb. Hvor jeg skal op og have akupunktur. Håber virkeligt inderligt at det kan hjælpe 

Det andet her er godt nok for hårdt 

Tak for dit svar

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Jeg har været sygemeldt i knap en måned nu, pga kvalme, manglende energi osv.!

Nu har bækkenløsning taget over trætheden er stadig ekstrem! Kan ikke spise alting, og jeg har slet ingen overskud om morgenen. 

Til aften er der jeg topper om dagen! Der har jeg det allerbedst :-)

Jeg skal mødes med lægen i denne uge, for at finde ud af om jeg skal blive hjemme noget tid endnu. 

Åhh.... Du er godt nok hårdt ramt  

Jeg ved godt at det i sidste ende, er det hele værd. Når vi står med vores små børn i armene. Men for pokker hvor er der bare ikke sjovt at stå i det. 

Jeg føler mig også som en virkelig dårlig forældre, da jeg gentagne gange grædende har tænkt om jeg i virkeligheden bare skulle have fjernet det. 

Jeg har ingen overskud, og sover hele tiden.

Jeg får heldigvis ikke særligt tit besøg. Min lejlighed roder og det ligner en svinesti. Det har aldrig set ud som det gør nu. Og som om det ikke er slemt nok, så tvinger jeg min 6 årige til at leve i den her svinesti 

Jeg trænger bare til at stå på den anden side af alt den kvalme og kunne nyde min graviditet. 

Jeg var ved lægen i dag, pg fik taget blodprøver, og der blev sendt en henvisning til sygehuset for at komme op og få akupunktur mod kvalmen. Så håber det kan hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.