Hygget med AALBORG ( og frederikshavn) pigerne IDAG!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2009

mama09

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Jules

Hihihi...Gode billeder....
Især bummelummelum billedet af Viktor....  

Anmeld

19. august 2009

iln

Ser hyggeligt ud... ærger mig stadig over svigermor kom i forkøbet, men glæder mig til næste møde med jer skønne kvinder og jeres dejlige unger (for selvfølgelig kommer der snart et møde igen)

Anmeld

19. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Aaaahmen,I tror simpelthen det er løgn!!!Da jeg stod op sagde jeg for sjov til min mand : Jeg tjekker lige min mobil og ser om Sp har aflyst"(det har hun nemlig gjort 3 gange nu).Og ganske rigtigt...hun har halsbetændelse.Ja,det er da synd,og så skal hun da ikke komme herud og smitte os,men hallo...3.gang!Og vi er da ved at have samlet en del spørgsmål sammen...for ikke at snakke om at jeg havde kunnet mødes med jer alligevel...igen...så.
Nå,men det ser jo ud som om I hyggede jer gevaldigt uden os,og jeg har desværre heller ikke råd til at tage ud og spise

Udover det har vi haft en vældig hyggelig aften hvor Alexander først sov 22.35,så nu vil jeg flade lidt ud i sofaen inden jeg selv kravler i seng.

Godnat søde piger,vi ses forhåbentlig snart

Anmeld

20. august 2009

Klumpe-dumpe

Pernilleh skriver:

Aaaahmen,I tror simpelthen det er løgn!!!Da jeg stod op sagde jeg for sjov til min mand : Jeg tjekker lige min mobil og ser om Sp har aflyst"(det har hun nemlig gjort 3 gange nu).Og ganske rigtigt...hun har halsbetændelse.Ja,det er da synd,og så skal hun da ikke komme herud og smitte os,men hallo...3.gang!Og vi er da ved at have samlet en del spørgsmål sammen...for ikke at snakke om at jeg havde kunnet mødes med jer alligevel...igen...så.
Nå,men det ser jo ud som om I hyggede jer gevaldigt uden os,og jeg har desværre heller ikke råd til at tage ud og spise

Udover det har vi haft en vældig hyggelig aften hvor Alexander først sov 22.35,så nu vil jeg flade lidt ud i sofaen inden jeg selv kravler i seng.

Godnat søde piger,vi ses forhåbentlig snart

Sådan en knold-sparker

Jamen vi kommer bare snart ud til dig!!!! Men helst en lør- eller søndag så Julie kan være med. Nu hvor hun er startet IRL..

Har du set det hun har skrevet med babysvømming?

ps har ikke helt glemt din besked. Er bare så dårlig til at svare

Anmeld

20. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
malucca09 skriver:

Sådan en knold-sparker

Jamen vi kommer bare snart ud til dig!!!! Men helst en lør- eller søndag så Julie kan være med. Nu hvor hun er startet IRL..

Har du set det hun har skrevet med babysvømming?

ps har ikke helt glemt din besked. Er bare så dårlig til at svare

Pjat søde,der er INGEN der er så længe om at besvare ting som mig

Ja,I er altid rigtig meget velkomne herude da...så er vi også i nærheden af Ida hvis hun skulle poppeKan selvfølgelig være at hun snart gør

Jeg har set indlægget om svømning,men jeg hader simpelthen alt hvad der har med vand og svømmehaller at gøre,så det med baby svømning må min mand stå forVi skal have ringet til Skansebadet,for de skulle starte op i september.Jeg tror han vil have godt af det for han eeeelsker at være i bad.Hvis han skriger inden vi putter ham i karret,holder han helt sikkert op,og så griner han hele tiden.Herligt

Anmeld

20. august 2009

Vinker

Sikke nogle skønne billeder - Ser virkelig ud til I har hygget jer

Anmeld

20. august 2009

mama09

Vinker skriver:

Sikke nogle skønne billeder - Ser virkelig ud til I har hygget jer

Du har helt ret, vi hyggede...

Vi jyder kan det der med at hygge

Anmeld

20. august 2009

iln

Pernilleh skriver:

Pjat søde,der er INGEN der er så længe om at besvare ting som mig

Ja,I er altid rigtig meget velkomne herude da...så er vi også i nærheden af Ida hvis hun skulle poppeKan selvfølgelig være at hun snart gør

Jeg har set indlægget om svømning,men jeg hader simpelthen alt hvad der har med vand og svømmehaller at gøre,så det med baby svømning må min mand stå forVi skal have ringet til Skansebadet,for de skulle starte op i september.Jeg tror han vil have godt af det for han eeeelsker at være i bad.Hvis han skriger inden vi putter ham i karret,holder han helt sikkert op,og så griner han hele tiden.Herligt

Jeg vil godt lige tilføje at hvis vi mødes en dag ude ved Pernille er jeg frisk... hvis vandet går eller veerne begynder er der så kort, at jeg kan nå at gå hjem inden der sker noget

Jeg vil også gerne med i svømmehal i efteråret... selvfølgelig ikke i vandet med den lille, men jeg er med på at ædegildet med Trine x 2 mens I andre bader 

Anmeld

20. august 2009

Skouboe

Øj hvor er jeg misundelig... men bor desværre ikke på NOGEN måde i nærheden af Aalborg... der er rigtigt langt fra Ølstykke...

<---- grøn af misundelse smiley, og ikke skal kaste op smiley!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.