Hey Charlotte jeg vil lige høre dig nu hvor jeg er 37+2 og det er barn nr 2 og jeg har bare så ondt i bækkenbunden og jeg ved ikke hva jeg skal gøre for synes jeg har prøvet alt....
Hilsen Nette 24
Charlottes svar
Kære Nete
Tak for dit brev. Det er helt almindeligt at være besværet og belastet når man som du, er lige ved terminen og venter barn nr. to. Jeg ved ikke hvad det er som du skriver du har prøvet, for der er vist ikke meget andet at gøre, end at glæde sig til fødslen og "leve" med de gener der er. Har du prøvet et varmt karbad, det kan muligvis lindre, og prøv dig frem med forskellige sove og hvile stillinger, men ellers er der vist ikke meget andet at gøre, end at se frem til din fødsel, og det er der jo ikke mange dage til.
Held og lykke med fødslen mange hilsner Charlotte,
www.grumme.dk
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk
Anmeld