Hjælpppp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2014

Anonym trådstarter

Hejhej. 

Jeg er en ung kvinde der stærkt ønsker at blive gravid. 

Men de sidste 3 gange jeg har skulle have min mens. Får jeg noget brunt udflåd før. 

Jeg får min mens. Omkring D 28. Og ca 8 dage før begynder det brune udflåd,så lidt svært med samleje da det ikke er særlig lækkert.  Ved nogle hvad det kan skyldes?????  Håber på hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Bshizzle

Har du prøvet at bruge en app? (Kan ik lige huske hva den hedder.. Og jeg har ik lige min mobil på mig). 

Mener den hedder noget med Woman "etellerandet" 

Jeg bruger den hele tiden for at følge med i præcis hvordan min mens ligger, og hvornår vi sexer (Nej.. Vi prøver ikke ) 

Men så kan du ca regne ud hvornår du kan teste for ægløsning? 

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Ja har jeg. Men når det kommer 10 dage før mens. Og vare indtil da. Så kan det vel ikk være pga. Ægløsning. 

Kan man se efter 3 mdr. På ens mave Om man er gravid???

Anmeld

16. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Ja har jeg. Men når det kommer 10 dage før mens. Og vare indtil da. Så kan det vel ikk være pga. Ægløsning. 

Kan man se efter 3 mdr. På ens mave Om man er gravid???

På nogen kan man se det og på andre kan man ikke. Der var intet at se på min mave føre uge 22, og ved en af mine veninder, kunne hun stadig klæde sig, så det ikke kun ses helt op til, at hun fødte. På en anden veninde, kunne det ses i uge 12

Anmeld

16. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Hejhej. 

Jeg er en ung kvinde der stærkt ønsker at blive gravid. 

Men de sidste 3 gange jeg har skulle have min mens. Får jeg noget brunt udflåd før. 

Jeg får min mens. Omkring D 28. Og ca 8 dage før begynder det brune udflåd,så lidt svært med samleje da det ikke er særlig lækkert.  Ved nogle hvad det kan skyldes?????  Håber på hjælp 

Nu får du jo din ægløsning en del dage før 8 dage før menstruationen, så det bør i hvert fald ikke influere på jeres graviditetschancer.

Jeg kan ikke sige hvad det skyldes, men jeg havde i en årrække da jeg var yngre (midt tyverne) det samme. Det forsvandt af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.