Brændende fornemmelse ved skambenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
3 svar
2 synes godt om
15. september 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er 32+6 og har i går og i dag oplevet en brændende fornemmelse hen over skambenet og lidt op i lænden. Det starter stille og stiger så i styrke, for så at aftage.
Både i går og i dag har det varet i ca. 30 min. med kommende og gående smerte. Det føles lidt som mavekneb. 
Nogen der ved, hvad det mon kan være? Vi blev jo lidt nervøse for, om det var lillemanden der syntes at han ville ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

MorTilSnartFire <3

Er det stoppet igen? De kunne godt lyde som veer, men hvis du er i tvivl, er det nok bare plukveer. Tag det stille og roligt og hvis det fortsætter eller ændres i styrke + varighed/hyppighed, så kontakt fødegangen - hellere end gang for meget end 1 gang for lidt

Sabrina 38+2

Anmeld

15. september 2014

*Mor Til Albert*

Zap@mortil3 skriver:

Er det stoppet igen? De kunne godt lyde som veer, men hvis du er i tvivl, er det nok bare plukveer. Tag det stille og roligt og hvis det fortsætter eller ændres i styrke + varighed/hyppighed, så kontakt fødegangen - hellere end gang for meget end 1 gang for lidt

Sabrina 38+2

Ja, det er stoppet igen. Jeg er obs på kroppens signaler og hviler mig. 

Anmeld

15. september 2014

Frk_Louise

*Heidi* skriver:

Jeg er 32+6 og har i går og i dag oplevet en brændende fornemmelse hen over skambenet og lidt op i lænden. Det starter stille og stiger så i styrke, for så at aftage.
Både i går og i dag har det varet i ca. 30 min. med kommende og gående smerte. Det føles lidt som mavekneb. 
Nogen der ved, hvad det mon kan være? Vi blev jo lidt nervøse for, om det var lillemanden der syntes at han ville ud.

Jeg er 32+2 idag og jeg har også haft en brændende/stikkende fornemmelse.. Det har godt nok kun siddet omkring skambenet og nede i lysken her hos mig. Men det er også kommet og gået lidt tilfældigt..

Jeg talte med min læge om det til 32-ugers-tjek idag og han mener, at det "bare" er ledbåndene dernede, der strækker sig, bliver gjort bløde og klar til fødslen 

Men ja, vær opmærksom på det, lyt til din krop og bliver det værre, så kontakt lægen. Det var det råd, jeg fik og det er det råd, jeg vil give til dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.