Babysvømning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Jules

Heeeeej piger

Ville lige hører om der ikke var nogen af jer der kunne tænke jer at tage jeres unger med i svømmehal sammen med os???
Har fundet den her i nørresundby:
http://www.nsbic.dk/svoemmeland.htm
Har hørt rigtig godt om det sted!!!
Desværre skal mir IRL starte i morgen og jeg har ikke mulighed for at komme på selve babysvømningsholdet   Så må bare tage Viktor med i at bade uden "undervisning"

Vi fandet også et far,mor og barn hold i Terndrup som vi nok tager på vis det ikke vækker nogen interrese for nogen af jer at komme med i svømmehal og hygge med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Heeeeej piger

Ville lige hører om der ikke var nogen af jer der kunne tænke jer at tage jeres unger med i svømmehal sammen med os???
Desværre skal mir IRL starte i morgen og jeg har ikke mulighed for at komme på selve babysvømningsholdet   Så må bare tage Viktor med i at bade uden "undervisning"

Vi fandet også et far,mor og barn hold i Terndrup som vi nok tager på vis det ikke vækker nogen interrese for nogen af jer at komme med i svømmehal og hygge med os

Uuuuh det er altså osse et lækkert sted. Jeg kom der meget dengang det hed Skansebadet. Først i motionscenteret, så i bassinet, så i sauna og Svends kar (mener jeg den hed) og så i sauna igen, i bad og så hjem.... Så vidunderligt!!! Det kan jeg i hvert fald godt anbefale!

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Uuuuh det er altså osse et lækkert sted. Jeg kom der meget dengang det hed Skansebadet. Først i motionscenteret, så i bassinet, så i sauna og Svends kar (mener jeg den hed) og så i sauna igen, i bad og så hjem.... Så vidunderligt!!! Det kan jeg i hvert fald godt anbefale!

Hovsa søde hvad har du lavet helt her oppe i skansen?
hedder det ikke svensk bad.... Altså hvis vi tænker på det samme. Den tønde der er MEGET kold....

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Heeeeej piger

I´m in Men Malucca må jo ikke være der i så længe

Anmeld

20. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hovsa søde hvad har du lavet helt her oppe i skansen?
hedder det ikke svensk bad.... Altså hvis vi tænker på det samme. Den tønde der er MEGET kold....

Jamen jeg har skam boet i Aalborg i 6 år, og fundet min mandse deroppe. Nu har jeg så snupset ham med tilbage til mit midtvestjyske ophav (hedder det ikke det?).

Du har ret, det er svensk bad. Dejligt at få blodomløbet i gang.

Anmeld

20. august 2009

mama09

vi vil også.............. har også hørt de kun må være i vandet 20- 30 min?

Anmeld

20. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jamen jeg har skam boet i Aalborg i 6 år, og fundet min mandse deroppe. Nu har jeg så snupset ham med tilbage til mit midtvestjyske ophav (hedder det ikke det?).

Du har ret, det er svensk bad. Dejligt at få blodomløbet i gang.

Det er ski da derfor der ikke er flere skønne mænd tilbage i Aa. I "fremmede" kommer jo og tager dem med hjem til jeres klan

Har han ikke familie heroppe, så I nogle gange er heroppe?

Nu smutter Malucca og jeg ud i sommerlandet, og kommer først hjem om 2 nætter

Anmeld

20. august 2009

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

vi vil også.............. har også hørt de kun må være i vandet 20- 30 min?

Nemlig ja. Du er ski også så klog Men Viktor må jo gerne være der længere. Han er jo en stor dreng. MEn vores smukke-dukker må kun være der i ca. 20 min. Og Malucca er jo kun lige kommet over 5 kg. grænsen.

Anmeld

20. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Det er ski da derfor der ikke er flere skønne mænd tilbage i Aa. I "fremmede" kommer jo og tager dem med hjem til jeres klan

Har han ikke familie heroppe, så I nogle gange er heroppe?

Nu smutter Malucca og jeg ud i sommerlandet, og kommer først hjem om 2 nætter

Hahaha, er der da flere du kender der har nuppet mænd fra Aalborg...?

Hans forældre bor der, men vi ser dem ikke så tit...

Anmeld

20. august 2009

Bondepigen

God tur forresten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.