Afstemning og nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2014

Elgaard73

Overhovedet ikke. Min mor's fødsel tog langt over et døgn og de måtte tilsidst bruge tang for at få mig ud. Det var faretruende tæt på AKS.

Min fødsel tog 5 timer og 3 kvarter fra første ve, til han var ude. Fuldstændig ukompliceret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Loan

Jeg må heller ikke stemme men svaret er overhovedet ikke.

Min mor fødte min storebror på 9 kvarter fra første spæde ve og mig på 7 kvarter fra første spæde ve.

Jeg er blevet sat igang begge gange, første gang pga de scannede han for lille, jeg havde ca 7 timer med veer jeg kunne mærke.

Anden gang var igangsættelse fordi han 42+0 stadig ikke ville ud, igen havde jeg veer fra 12:30 til 21:06, men først fra 18 tiden nogle der virkede før det var det nærmest kun milde plukveer i styrken som ikke arbejdede særlig godt

Anmeld

15. september 2014

Aprilbaby2015

Hej jeg ved ikke lige hvorfor den ikke vil lade en stemme har jeg ikke lige prøvet før.. 

Når men fedt at høre alle jeres forskelligheder  

Anmeld

15. september 2014

Clisolka

Hmm min graviditet mindede lidt om min mors - og dog 

Hun fik svangerskabsdiabetes, hvilket jeg også fik - hun gik over tid, hvilket jeg ikke måtte, og så endte jeg med et AKS (den store)

Anmeld

15. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg kan heller ikke stemme? Men JA! Vores fødsler har umiddelbart været nogenlunde ens.
Min mor gik godt nok 10 dage over termin og måtte sættes i gang med den første, hvor jeg selv gik igang 7 dage før termin med min første. Men efter første ve, lignede vi tilsyneladende hinanden, både mht. tiden fra første ve til selve fødslen, smertestillende, som vi begge mente var unødvendige midler, bristninger, som heller ikke ikke rigtigt opstod, ingen råb, skrig eller beklagelser imens veerne var der og ammeforløbet efterfølgende Her passer "skrønen" i hvert fald næsten lige på
Min mor har født 5 gange og jeg skal føde om ikke så længe mit 3. barn, så lad os se, om jeg fortsætter med samme stil

Det er i hvert fald meget sjovt at tænke på!

Nåh ja, vi er desuden overhovedet ikke ens i bygning - hun er lille og tynd, jeg er lidt større og mere robust Hun fik børn under 3000g. jeg fik nærmere de 4000g

Sabrina 38+2

Anmeld

15. september 2014

Bshizzle

Samme problem her 

Men ville ha stemt 'Nej'. 

Anmeld

15. september 2014

Muffinmus

Kun en ud af tre og kun i det omfabg at fødslerne var ret standard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.