Det ikke fair

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2014

Anonym trådstarter

Æv hvor er det ikke fair man har tegn på graviditet og man så her 4+0 tester bragende negativt dog ikke med morgenurin men nu 4 timer efter sidste toiletbesøg.  

Har ømme bryster hvis man trykker på dem, synsforstyrrelser, skal tisse ofte om natten end hvad jeg plejer. Ingen tegn på mens men meget hvidt tygt udflåd. 

Det ikke fair hvorfor have de tegn og testen så ikke viser noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Mor til F

Det kan være,  at du er gravid,  men at dit HCG niveau endnu ikke er højt nok, til at en test vil vise positiv Hvis mens udebliver,  så prøv at teste igen om et par dage.  

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Tak. Jeg tvivler bare bare burde ikke kunne blive gravid men har aldrig haft ømme bryster mere end Max 1 dag i forbindelse med mens og nu har det Været her en 4/5 dage. Jeg har de sidste 14 dage Ca skulle tisse flere gange om natten så det er godt nok frustrere,  specielt når jeg ved jeg egentligt nok ikke er gravid og de sidste mdr er mens kommet på, Ca 26/28 dagen og i dag er det 28 dagen. Nogen der ligesom mig har haft lidt tegn men har meget negativ test på 4+0 ? 

Anmeld

15. september 2014

M&J87

jeg kunne først få en positiv test 5+0. Og jeg har en knægt på 9 mdr nu.

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Det giver da lidt håb. Men mens kommer nok om et par dage så. Kan ikke se positivt lige nu  øv altså. 

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Slet ikke flere som har testet negativt 4+0 og først kunne få positive senere. 

Anmeld

15. september 2014

MHB

Jeg testede negativ 4+5 og fik før en positiv test 5+3 og min søn er nu 16 måneder så det var åbenbart bare sådan min krop synes det skulle være  

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Tak håber også bare det fordi jeg ikke danner nok hcg endnu, men tvivler  det stresser godt nok meget syntes jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.