Returnering - må de vente så længe med ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har sendt et Lege Køkken retur, da man tydelig kunne se at det ikke var nyt. 

Jeg skrev til dem i dag, hvornår jeg kunne forvente et nyt, og fik af vide, at deres leverandør ikke kunne forstå, at det så brugt ud, så jeg skal vente til han har tid til at tage til butikken og se det først - altså inden butikken vil sende mig en vare, jeg har betalt for. 

Må de vente så længe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Chellie

Nu skriver du jo ikke, hvor længe det faktisk drejer sig om. Reparationer/ombytninger skal ifølge købeloven ske inden for "rimelig tid", men dette er desværre ikke nærmere defineret. Jeg vil mene, at tre-fire uger må være rigeligt, og herefter kan du fx. Kræve pengene retur. Men dette er som sagt ikke baseret på lovgivning, for denne har ikke fastsat hvor lang tid, sælger har til at udbedre fejlen ... 

Anmeld

15. september 2014

LinLin

Hvor længe er det da??

jeg kan godt forstå han gerne lige vil se det ...

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Hvor længe er det da??

jeg kan godt forstå han gerne lige vil se det ...

Jeg kan også godt se at butikken lige skal tjekke op på det. Sendte det retur, med besked om, de ville sende et nyt, når de havde modtaget det. 

Men at deres leverandør skal se det først, det forstår jeg ikke. 

Det svare jo til at fona lige skal have deres leverendør til at komme og se, om der nu også er fejl på den dvd man har købt. 

Anmeld

15. september 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jeg kan også godt se at butikken lige skal tjekke op på det. Sendte det retur, med besked om, de ville sende et nyt, når de havde modtaget det. 

Men at deres leverandør skal se det først, det forstår jeg ikke. 

Det svare jo til at fona lige skal have deres leverendør til at komme og se, om der nu også er fejl på den dvd man har købt. 

På den måde - ja det er lidt fjollet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.