bolig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. september 2014

Kay

ja... nu får i den også her inde... jeg har delt den på facebook...

og ja har været igennem diverse bolig sider, dba osv. uden at finde det der passer til os... da vi ikke kan undvære have, medmindre der er en kæmpe altan/tagtaresse... og det får man ikke til en pris vi kan klare

nu er vi ved at være der at vi er nød til at bede facebook, og vores venner og deres venner om hjælp så kære vener DEL-DEL-DEL!

vi er 2 voksne og 1 pige på 2 år, samt en lillesøster på vej (termin midt oktober)
pt bor vi i et lille lejet rækkehus, på 54 kvm i 2800 lyngby
mor er pædagog og far er vvs montør og vi vim meget gerne havde mere plads!

kender i nogle, med et billigt håndværker tilbud, en lejlighed med have, et rækkehus, andelsbolig.
ejer leje eller andel, med en ordentlig pris! det er også muligt at bytte leje bolig med os...
ja der er mange ting der kunne havde vores interesse!

minimum 2 soveværelser, og rigtig rigtig gerne med have
i 2800 lyngby eller i 3400 hillerød

kære venner, vi leder og leder vil i ikke hjælpe os med at lede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

ja... nu får i den også her inde... jeg har delt den på facebook...

og ja har været igennem diverse bolig sider, dba osv. uden at finde det der passer til os... da vi ikke kan undvære have, medmindre der er en kæmpe altan/tagtaresse... og det får man ikke til en pris vi kan klare

nu er vi ved at være der at vi er nød til at bede facebook, og vores venner og deres venner om hjælp så kære vener DEL-DEL-DEL!

vi er 2 voksne og 1 pige på 2 år, samt en lillesøster på vej (termin midt oktober)
pt bor vi i et lille lejet rækkehus, på 54 kvm i 2800 lyngby
mor er pædagog og far er vvs montør og vi vim meget gerne havde mere plads!

kender i nogle, med et billigt håndværker tilbud, en lejlighed med have, et rækkehus, andelsbolig.
ejer leje eller andel, med en ordentlig pris! det er også muligt at bytte leje bolig med os...
ja der er mange ting der kunne havde vores interesse!

minimum 2 soveværelser, og rigtig rigtig gerne med have
i 2800 lyngby eller i 3400 hillerød

kære venner, vi leder og leder vil i ikke hjælpe os med at lede??

Havde i ikke lige fået noget tilbudt?

Anmeld

15. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

Havde i ikke lige fået noget tilbudt?

jo og fik svar i dag... 

der er en enlig ældre mand, der stod før i køen end os der har sagt ja... 

og med mine hormoner satte jeg mig så til at tude... syntes sgu ikke det er retfærdigt at en enlig ældre mand skal havde en 3 værelses på 86 kvm. når vi bor (snart 4) på 54 kvm 

Anmeld

15. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

jo og fik svar i dag... 

og med mine hormoner satte jeg mig så til at tude... syntes sgu ikke det er retfærdigt at en enlig ældre mand skal havde en 3 værelses på 86 kvm. når vi bor (snart 4) på 54 kvm 

Ej hvor surt!!! Men ja, det er altid de gamle der får de gode boliger fordi de har været skrevet op siden krigen  Arbejder rigtig meget for boligforeninger og bliver simpelthen så irriteret når det er et midaldrene ægtepar uden hjemmeboende børn, der altid får de fritliggende huse med fuld kælder, 3 soveværelser og have til! Og så kan børnefamilierne sidde i boligblokkene og kukkelure 

Anmeld

15. september 2014

Christine

Kay skriver:

jo og fik svar i dag... 

Øv hvor ærgerligt  Det er også mega uretfærdigt. Vi har selv været den skuffelse igennem tusindvis af gange. 

Det føles lidt uretfærdigt at børnefamilier ikke kan prioriteres, men nu har jeg jo selv børn, så det kan jeg sagtens sige..

Men nu har i jo fået et tilbud, så mon ikke der er en chance for at i får et nyt om ikke alt for langt tid?

Anmeld

15. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

Ej hvor surt!!! Men ja, det er altid de gamle der får de gode boliger fordi de har været skrevet op siden krigen  Arbejder rigtig meget for boligforeninger og bliver simpelthen så irriteret når det er et midaldrene ægtepar uden hjemmeboende børn, der altid får de fritliggende huse med fuld kælder, 3 soveværelser og have til! Og så kan børnefamilierne sidde i boligblokkene og kukkelure 

ja lige netop... og et er sådan hver eneste gang... 

Anmeld

15. september 2014

Kay

Christine skriver:

Øv hvor ærgerligt  Det er også mega uretfærdigt. Vi har selv været den skuffelse igennem tusindvis af gange. 

Det føles lidt uretfærdigt at børnefamilier ikke kan prioriteres, men nu har jeg jo selv børn, så det kan jeg sagtens sige..

Men nu har i jo fået et tilbud, så mon ikke der er en chance for at i får et nyt om ikke alt for langt tid?

nej... damen på kontoret fortalte at der som regel går år imellem at de får de "store" rækkehuse fri... 

så tror bare vi må forene os med at vi ikke kan blive boende her... 

Anmeld

15. september 2014

Christine

Kay skriver:

nej... damen på kontoret fortalte at der som regel går år imellem at de får de "store" rækkehuse fri... 

så tror bare vi må forene os med at vi ikke kan blive boende her... 

Ej det lyder ikke lovende 

Anmeld

15. september 2014

Kay

Christine skriver:

Ej det lyder ikke lovende 

nej også derfor vi ser os nødsadig til at dele på facebook og bede om hjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.