Hvor længe må en butik vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.660 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2014

AnnaK89

Med at trække beløbet fra ens kort? 

Jeg købte noget børnetøj i en fysisk butik på en hverdag, og var da sikker på at beløbet var trukket eller som det mindste reserveret. 

Da beløbene ikke længere stod under reservationer, gik jeg bare ud fra at det var trukket, men kan selvfølgelig bare ikke huske om jeg rent faktisk så at beløbet var trukket på min konto. 

Det har det så åbenbart ikke været, for nu, halvanden måned senere, er pengene lige blevet trukket 

Det har jeg bare aldrig oplevet?? Det var jo på en hverdag, så pengene burde da som alle andre steder, blive trukket med det samme. 

Er der nogen herinde der ved noget om det? Pengene har ikke stået som en reservation.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Mille82

Altså når du har købt varen, så skal du jo også betale? Så det er der nok ikke frist på hvornår de må trække.

Har du betalt med dankort? Jeg er selvstændig og har en dankort terminal, den gik i stykker i sommer og jeg kunne ikke afstemme maskinen. Dvs jeg kunne ikke trække de penge, som var betalt af mine kunder på maskinen. Jeg var nødt til at sende den retur til nets og få en ny. Nets afstemte så den defekte maskine, men der gik godtnok lang tid. Så lige der er der også gået flere uger før mine kunder fik trukket deres beløb. Møg irriterende, for jeg fik jo altså heller ikke mine penge..

Anmeld

16. september 2014

AnnaK89

Mille82 skriver:

Altså når du har købt varen, så skal du jo også betale? Så det er der nok ikke frist på hvornår de må trække.

Har du betalt med dankort? Jeg er selvstændig og har en dankort terminal, den gik i stykker i sommer og jeg kunne ikke afstemme maskinen. Dvs jeg kunne ikke trække de penge, som var betalt af mine kunder på maskinen. Jeg var nødt til at sende den retur til nets og få en ny. Nets afstemte så den defekte maskine, men der gik godtnok lang tid. Så lige der er der også gået flere uger før mine kunder fik trukket deres beløb. Møg irriterende, for jeg fik jo altså heller ikke mine penge..

Tror du misforstår lidt - er overhovedet ikke utilfreds over at de har trukket beløbet og ja selvfølgelig skal jeg betale. 

Jeg var bare sikker på at det var trukket og blev derfor lidt overrasket over at de først trak pengene nu. 

Har nemlig ikke oplevet at der er gået så lang tid før. Det længste har været reservationer over weekenden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.