Drillet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2014

Anonym trådstarter

Idag kom en forældre op til mig og spurte hvordan det gik med min søn i børnehaven. Fint nok svarede jeg selv om der har været mange episoder. Hun siger så at hun havde tænkt på ham meget. Jeg siger så hvorfor? Jo han bliver jo drillet, skubbet og slået ? Det fortæller hendes store datter til hende ( hun er 5år) Min søn på snart 4 fortæller mig Ingenting ! Kun at han er ked af at være der. Henter ham tidligt idag og spørger ind til det idag græd hele vejen hjem.,, hvordan ville i takle det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Bak

Anonym skriver:

Idag kom en forældre op til mig og spurte hvordan det gik med min søn i børnehaven. Fint nok svarede jeg selv om der har været mange episoder. Hun siger så at hun havde tænkt på ham meget. Jeg siger så hvorfor? Jo han bliver jo drillet, skubbet og slået ? Det fortæller hendes store datter til hende ( hun er 5år) Min søn på snart 4 fortæller mig Ingenting ! Kun at han er ked af at være der. Henter ham tidligt idag og spørger ind til det idag græd hele vejen hjem.,, hvordan ville i takle det ?

Du skal da have fat i pædagogerne og høre, om det er rigtigt. Du kan ikke forvente af din søn, at han kan fortælle dig det, så du må prøve at snakke med dem, der står i situationen til daglig.

Håber for jer, der kommer en god løsning. Jeg var også blevet knust, hvis det var mit barn.

Anmeld

15. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ville spørge i børnehaven hvorfor du ikke har fåer noget afvide. En 5årig ser det som drilleri, så er det nok ikke bare små ting. Og han er ked af det.

sådan noget skal de sku da fortælle dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.