Tidlige symptomer eller indbildsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer. Jeg er anonym da ingen ved jeg er igang med pb. Jeg vil være selvvalgt enlig mor med anonym donor . Blev insemineret i mandags ( den 8/9) . Siden har jeg haft murren i underlivet nogle gange . Har de sidste par dage haft aften kvalme og osse skulle nat tis. Hvilket jeg ikke plejer og gøre. Hvad tror i ? Det burde da være alt for tidligt med symptomer . Jeg har først test dag den 23 ( dvs 14 dage efter min inseminering )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Snorkfrøkenen

Det lyder meget tidligt for symptomer, som du også selv skriver, men MANGE krydsede fingre herfra! 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Det lyder meget tidligt for symptomer, som du også selv skriver, men MANGE krydsede fingre herfra! 

Ja for er jo kun 3+ imorgen vel 

Anmeld

14. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej de damer. Jeg er anonym da ingen ved jeg er igang med pb. Jeg vil være selvvalgt enlig mor med anonym donor . Blev insemineret i mandags ( den 8/9) . Siden har jeg haft murren i underlivet nogle gange . Har de sidste par dage haft aften kvalme og osse skulle nat tis. Hvilket jeg ikke plejer og gøre. Hvad tror i ? Det burde da være alt for tidligt med symptomer . Jeg har først test dag den 23 ( dvs 14 dage efter min inseminering )

Hormonerne man har taget kan godt give graviditetssymptomer. Specielt æl sprøjten (hvis du har fået den). Den giver også en positiv test. 

Det er helt normale tegn at have. 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hormonerne man har taget kan godt give graviditetssymptomer. Specielt æl sprøjten (hvis du har fået den). Den giver også en positiv test. 

Det er helt normale tegn at have. 

Har ingen hormoner fået. Hvorfor får man egentlig dem?  Har 3 børn i forvejen ingen af dem var planlagte så jeg lagde ikke mærke til tegn / symptomer før jeg var gået over tid. .  

Anmeld

14. september 2014

esioul

Har ingen hormoner fået. Hvorfor får man egentlig dem?  Har 3 børn i forvejen ingen af dem var planlagte så jeg lagde ikke mærke til tegn / symptomer før jeg var gået over tid. .  

Det er tit man inseminerer på hormoner for at danne mellem 1-3 æg og for at time ægløsningen 100%. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.