Mangler jeg noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
6 synes godt om
14. september 2014

mortilsilke

Nu er der stadig lidt over 1 måned til min lille prinsesse kommer til verden, men da vi er på budget og skal spare godt op, og købe hvor der er tilbud, tænker vi allerede på barnedåben..
Jeg har derfor lavet en menu, og tænkte at i gerne må sige hvis i føler noget mangler

Vi vil ikke have forret, da det bliver buffet og stor kage.

Honningglaseret skinke
Oksefilet
Små frikadeller
Flødekartofler
Ovnbagtekartofler
Pastasalat
Almindelig blandet salat
Tomatsalat
Bearnaisesovs
Rødvinssovs

Tilbehør:
Brød
Smør
Dressing
Nøddeblanding til salat

Drikkevarer:
Sodavand, øl og vand

Dessert:
Kage, småkager, the, kaffe

I må også meget gerne komme med et bud på hvad i tror vi kan gøre det for, hvis vi køber tilbud. Vi bliver MAX 45 i alt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Mettefpigen

Jeg tænker lidt at hvis I skal spare op så behøver der slet ikke at være så meget overhovedet.... det er helt fint med 2 slags kød, 2 slags kartofler og 1-2 slags salat...

Anmeld

14. september 2014

Sniks86

Wauw hvorfor al den mad? 

De fleste barnedåb/navnefester jeg har været til har der været kaffe og kage. Enkel gang smørrebrød. 

Vi lavede selv brunchbuffet til vores datters navnefest. 

Anmeld

14. september 2014

Mama85

VenterVanessa skriver:

Nu er der stadig lidt over 1 måned til min lille prinsesse kommer til verden, men da vi er på budget og skal spare godt op, og købe hvor der er tilbud, tænker vi allerede på barnedåben..
Jeg har derfor lavet en menu, og tænkte at i gerne må sige hvis i føler noget mangler

Honningglaseret skinke
Oksefilet
Små frikadeller
Flødekartofler
Ovnbagtekartofler
Pastasalat
Almindelig blandet salat
Tomatsalat
Bearnaisesovs
Rødvinssovs

Tilbehør:
Brød
Smør
Dressing
Nøddeblanding til salat

Drikkevarer:
Sodavand, øl og vand

Dessert:

I må også meget gerne komme med et bud på hvad i tror vi kan gøre det for, hvis vi køber tilbud. Vi bliver MAX 45 i alt :-)

Rødvin? 

Anmeld

14. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at det ser rigtig lækkert ud!!

Det eneste jeg også lige ku se i måske manglede var vin, men tænker at det jo også sagtens ka være en af de ting man ik behøver.

Og måske en baliy eller noget i den retning, hvis i er til det. Vh stine

Anmeld

14. september 2014

mortilsilke

StineW79 skriver:

Syntes at det ser rigtig lækkert ud!!

Det eneste jeg også lige ku se i måske manglede var vin, men tænker at det jo også sagtens ka være en af de ting man ik behøver.

Og måske en baliy eller noget i den retning, hvis i er til det. Vh stine

Tror måske der bliver sat er par flasker vin på bordet af bedste forældrene, men det er ikke os der betaler det, da jeg ikke synes det er nødvendigt hehe.

Anmeld

14. september 2014

EnGodMor

VenterVanessa skriver:

Honningglaseret skinke
Oksefilet
Små frikadeller
Flødekartofler
Ovnbagtekartofler
Pastasalat
Almindelig blandet salat
Tomatsalat
Bearnaisesovs
Rødvinssovs

Tilbehør:
Brød
Smør
Dressing
Nøddeblanding til salat

Drikkevarer:
Sodavand, øl og vand

Dessert:

Tænker at hvis i skal spare lidt, så ville jeg fjerne

(Tænker os at det bliver alt for meget mad)

Almindelige salat

Tomatsalat 

Bearnaisesovs 

Rødvinssovs

Nøddeblanding til salat 

Og så i stedet for købe rødvin og hvidvin, det vil  folk sætte pris på til lækker mad. 

Man kan købe rødvin og hvidvin i karton, tre liter i en karton. 

Mener aldi har dem, og de skulle efter folk vi kender smage ganske udmærket. Og så er de ikke så dyre

Anmeld

14. september 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Honningglaseret skinke
Oksefilet
Små frikadeller
Flødekartofler
Ovnbagtekartofler
Pastasalat
Almindelig blandet salat
Tomatsalat
Bearnaisesovs
Rødvinssovs

Tilbehør:
Brød
Smør
Dressing
Nøddeblanding til salat

Drikkevarer:
Sodavand, øl og vand

Dessert:

Det lyder rigtig lækkert! Men det er meget mad, når i gerne vil gøre det billigt. Jeg havde lavet 2 slags kød, 1 pastasalat, 1 slags kartofler og 1 almindelig salat.

Med den menu i har nu inkl. drikkevarer ville jeg tro det ligger i prislejet 120 kr. pr. snude, hvis i går efter tilbuddene.

Anmeld

14. september 2014

mortilsilke

M_V skriver:

Det lyder rigtig lækkert! Men det er meget mad, når i gerne vil gøre det billigt. Jeg havde lavet 2 slags kød, 1 pastasalat, 1 slags kartofler og 1 almindelig salat.

Med den menu i har nu inkl. drikkevarer ville jeg tro det ligger i prislejet 120 kr. pr. snude, hvis i går efter tilbuddene.

120kr pr person er også fint! Vores budget ligger på 8000 med mad og pynt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.