Fodbold 3årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. september 2014

Moar2011

Min søn skal starte til fodbold, han r tre år.

Må jeg se jeres søns fodbold sko/støvler?

Og tøj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Happiness

Min søn skal starte til legebold, som er forgængeren for fodbold her i byen. Her skal man være 5år, før man kan komme på holdbold, hvor der deltages i turneringer.

Her han han bare sine kondisko på og jogginbukser og bluse på.

Ska de have rigtige fodboldstøvler på?? Tænker det er lidt "farligt" med en masse små 3årige 

Anmeld

14. september 2014

Moar2011

Happiness skriver:

Min søn skal starte til legebold, som er forgængeren for fodbold her i byen. Her skal man være 5år, før man kan komme på holdbold, hvor der deltages i turneringer.

Her han han bare sine kondisko på og jogginbukser og bluse på.

Ska de have rigtige fodboldstøvler på?? Tænker det er lidt "farligt" med en masse små 3årige 

Her hedder det "små og store fødder" og så det hver lørdag

Jeg ved det ikke, jeg har spurgt træneren

Hva koster jeres?

Anmeld

14. september 2014

Happiness

Her hedder det "små og store fødder" og så det hver lørdag

Jeg ved det ikke, jeg har spurgt træneren

Hva koster jeres?

Det er gratis Man møder bare op med børnene på træningsbanen. Det er også en gang ugentligt her. Kræver hverken tilmelding eller noget, da de går meget op i at det bare er leg når de er så små, så ingen mødepligt eller noget.

Min mand og Lukas skal afsted for første gang imorgen efter arb/børnehave

Anmeld

14. september 2014

PernilleogLouis

Storms-Mor skriver:

Min søn skal starte til fodbold, han r tre år.

Må jeg se jeres søns fodbold sko/støvler?

Og tøj??

Nu var min godt nok 4 år da han startede men han havde rigtige fodboldstøvler på - det tror jeg også jeg ville gøre hvis han var 3 og det er udendørs - de har jo så også benskinner på hvis de skulle blive ramt

Anmeld

14. september 2014

Moar2011

Happiness skriver:

Det er gratis Man møder bare op med børnene på træningsbanen. Det er også en gang ugentligt her. Kræver hverken tilmelding eller noget, da de går meget op i at det bare er leg når de er så små, så ingen mødepligt eller noget.

Min mand og Lukas skal afsted for første gang imorgen efter arb/børnehave

Hold da op hvor fornemt
Her koster det, og så det hver lørdag fra 11 til 12

Her skal jeg os bare møde op med knægten i hånden

Anmeld

14. september 2014

Moar2011

PernilleogLouis skriver:

Nu var min godt nok 4 år da han startede men han havde rigtige fodboldstøvler på - det tror jeg også jeg ville gøre hvis han var 3 og det er udendørs - de har jo så også benskinner på hvis de skulle blive ramt

Synes måske det r lidt tidligt med fodbold støvler og benskinner i en alder af 3 1/2år hihi

Anmeld

14. september 2014

Happiness

Storms-Mor skriver:

Hold da op hvor fornemt
Her koster det, og så det hver lørdag fra 11 til 12

Her skal jeg os bare møde op med knægten i hånden

Synes det er fint de kan starte tidligt. Så kan de se om det er noget

Lukas går til svømning om fredagen, og han synes det er fedt at få den tid sammen med mig, uden at lillesøster er med. Og så får han brugt sig selv på en helt anden måde. Han ELSKER det! Og han er vild med boldspil, så er spændt på at høre hvordan det går med dem imorgen

Hvornår skal "I" starte?

Anmeld

14. september 2014

PernilleogLouis

Storms-Mor skriver:

Synes måske det r lidt tidligt med fodbold støvler og benskinner i en alder af 3 1/2år hihi

Okay troede bare at du spurgte og der er jo en grund til de har dem på - hos os må de slet ikke spille uden fx benskinner men der er jo nok forskellige regler - men god fornøjelse - håber han blir glad for det

Anmeld

14. september 2014

Moar2011

Happiness skriver:

Synes det er fint de kan starte tidligt. Så kan de se om det er noget

Lukas går til svømning om fredagen, og han synes det er fedt at få den tid sammen med mig, uden at lillesøster er med. Og så får han brugt sig selv på en helt anden måde. Han ELSKER det! Og han er vild med boldspil, så er spændt på at høre hvordan det går med dem imorgen

Hvornår skal "I" starte?

På lørdag

Storm har fra han ku gå været vild med fodbold
Så glæder mig til at få den tid med ham
Samtidig med skal forældrene nogen gange være med i øvelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.