Update jeg er ikke grim.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Hun er FOR dejlig og ja de må have glemt deres briller.

også solbriller på Så kan mig ikke se dem

fra Malucca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Bondepigen

Ja min mor kan altså ikke helt styre den der ske Håber hun bliver bedre når hun kommer i træning.

Det tror jeg helt bestemt hun gør. Min mor er i hvert fald blevet lidt bedre med tiden. I starten puttede hun det hele tiden i min næse. Det syntes jeg var en lille smule underligt...og irriterende!!

Min mor siger jeg skal prøve at spise broccolli så jeg kan blive grøn i hovedet som en "rum-mand", men mig kan ikke lide det Mig kan bedst lide gulerødder, det er mums

Gulerødder smager altså osse vildt godt, men jeg spiser det hele, for jeg er nemlig sulten.  

til dig og Emmamus fra mig.

til dig og din mor osse.

ps. min mor blander sig og siger jeg skal sige hej fra hende, og spørge hvorfor Emma ikke har en baby-facebook-profil. Mig vil gerne være venner med hende derinde også

Det er fordi min mor ikke er helt tryg ved det der med at lægge alt for mange billeder på nettet i det hele taget, og specielt på facebook pga. af det der med billed rettigheder... Men vil du ikke være sød og spørge din mor fra min mor, om man ikke godt kan have en uden at der er billeder på, eller er det bare ligemeget så, fordi det er for kedeligt???

fra Emma.

P.S. skulle sige hej fra min mor

Anmeld

20. august 2009

Skouboe

Hun er da smækker-lækker...  Jeg er VILDT misundelig på det hår...

Og hvor må det være dejligt at have en baby der bruger samme størrelse i tøj i mere end 14 dage....

Freja er i 6½ måned og bruger str 80... *suk*  Godt jeg er glad for at sy...

Anmeld

20. august 2009

Barbamama

Nååååårh lille pus da.......... Hold kæft hvor er hun bare sød altså!

Anmeld

20. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Ja MIG er rigtig skøn

Mig vil gerne være kærster med Viktor, min mor siger han er en god mand

pys pys til jer

Godt han er godkendt Syntes selv han er opdraget godt... Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.