hvor hurtigt efter spontan abort blev i gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2014

Juli14

Hej.
Jeg aborterede desværre i starten af uge 7. Nu skal vi til tjek på onsdag for at sikre sig alt er kommet ud af sig selv.

Spørgsmålet er hvor hurtigt efter i begyndte på projekt baby?

Og hvor hurtigt i blev gravide?

Kunne være dejligt med lidt erfaring, selvom jeg godt ved alle kvinder er forskellige og der ingen garanti er.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Kay

selvom jeg har pco, og det tog et år at lave vores datter... så startede min sa d. 30 december og jeg testede positiv igen 1 februar... så det var meget hurtigt... 

Anmeld

15. september 2014

CH2012

Jeg er ked af at høre, at du har mistet. Det er en forfærdelig oplevelse, som man end ikke ønsker for sine fjender 

Jeg har haft en spontan abort i december 2013. Er ikke blevet gravid endnu. Jeg håbede, at jeg blev hurtig gravid. Det ønskede jeg inderligt. Følte, at vi var tilbage hvor vi startede 
Men tror på mange punkter ikke, at jeg var klar. Jeg skulle komme mig ovenpå den sårende oplevelse og stadig lærer en masse om mig selv, så at sige...

Men nu er både min kæreste og jeg nået til der, hvor vi vil gøre en masse for at kunne blive gravide igen. Tage div. vitaminer, gele royal, osv. og gøre brug af ægløsningstest. Jeg har ikke været så vild med ægløsningsteste, da jeg gerne vil have, at det ikke blev et projekt. Men min cyklus er ikke så nem at gennemskue, og jeg bliver snydt ind imellem. Så vil gerne have mere styr på min cyklus og så håber vi på, at der er større chance for rent faktisk at ramme det rigtige tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.