Den gode tone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
0 svar
13 synes godt om
14. september 2014

Røverdatter

Det sidste stykke tid er tonerne, efter min mening, gået langt over det acceptable på et forum som det her. Jeg går ud fra, at moderator(e) er opmærksomme og gør hvad de kan, men vi er alle en del af det herinde.

Vil i ikke alle være søde at tænke ud over den skærm i sidder foran? Forestil jer om i mon vil sige det samme, hvis personen står foran jer..
Læs jeres svar/tekst igennem før i sender beskeden ud i tråden/forummet.

Jeg kan komme med flere eksempler på tråde der på det sidste har udviklet sig til mudderkast, beskyldninger og/eller generel dårlig stemning. Men de fleste ved vel godt hvad jeg mener..

Jeg ønsker IKKE at skabe debat, men tværtimod opfordrer alle til at deltage i den gode tone.

Selvfølgelig er vi ikke alle enige herinde, men i stedet for at skabe vildt dårlig stemning, håber jeg at i vil forsøge at debattere konstruktivt og i det mindste forestille jer hvad i vil sige hvis personen henvender sig til jer in real life.

Jeg ønsker slet ikke at ophøje mig selv på nogen måde, hvis nogen skulle tænke det - jeg ønsker bare, at vi alle bidrager til et forum, hvor tonen holdes pæn - også selvom man er uenig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.